• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Turbo Kit for GR86/BRZ for 90%+ Gains SAFELY AND RELIABLY!! скачать в хорошем качестве

Turbo Kit for GR86/BRZ for 90%+ Gains SAFELY AND RELIABLY!! 11 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Turbo Kit for GR86/BRZ for 90%+ Gains SAFELY AND RELIABLY!!
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Turbo Kit for GR86/BRZ for 90%+ Gains SAFELY AND RELIABLY!! в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Turbo Kit for GR86/BRZ for 90%+ Gains SAFELY AND RELIABLY!! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Turbo Kit for GR86/BRZ for 90%+ Gains SAFELY AND RELIABLY!! в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Turbo Kit for GR86/BRZ for 90%+ Gains SAFELY AND RELIABLY!!

In this episode, I talk to Mike from Sydney Motorsport Engineering (SME) about the turbo kits his team and himself develop and produce. SME design and fabricate kits for the 86/BRZ platform, both in the FA20 and FA24 platform. These kits are amazing, and are a true bolt-on kit. No need to modify the sump or cutting of the crash bar, just bolt them on, tune and go. The first time I sat in a turbo GT86, I was mind blown by how much faster it was over stock. It had 290 kW to the rear wheels, which is almost triple the stock output to the wheels. This new GR86 has proven to be much faster, and much more enjoyable to drive even in stock form, with the new FA24 engine - apart from all the RTV issues that have been surfacing on the internet. With just the SME headers, full exhaust, E85 fuel and tune from PVS, the new GR86 puts out about 180kw to the rear wheels, which is quite insane. This full turbo kit almost doubles the stock power output with a measly 8 psi of boost, with the safest of tunes. That is just so insane, that 8 psi can almost double the power rating of this new motor which isn't terribly slow in stock form. The actual power figure for this modest tune is revealed in the video. SME have developed their turbo kits for the 86/BRZ platform for more than 10 years now, so they are pretty good at it. They've tuned their headers and exhaust for AGES and it sounds absolutely amazing - unlike all the P-Platers that slap on the loud and large Invidia N1 catbacks on their 86s. PVS have been working with SME for the better part of a decade, tuning these motors to marry well with the SME kits and gosh has Tyler from PVS done a good job! Despite being auto, this turbo charged GR86 feels super amazing and super responsive. Watch the full video to find out all the details about turbo charging your GR86/BRZ, straight from the mouth of the developer himself! Shop the ALL NEW SME KIT HERE https://motorsport.sydney/products/sm... Thanks Mike for coming onto the channel to share the details about this amazing car and amazing kit, completely and truly bolt-on. Follow SME on their instagram: @sydneymotorsportengineering Follow me on my instagram: @mrduongtv Time stamps: 0:00 Intro 1:05 Why the 86 platform? 1:36 10+ Years of the GT86 Turbo Kit 3:30 FA24 Motor is so much better EASILY 180 kW 4:09 Developing the NEW TURBO KIT For the GR86/BRZ 4:38 Under the hood - Everything in the kit 7:41 90%+ MORE POWER?? 10:21 EL Headers are BETTER than UEL Headers 10:41 How to get more power with this kit? 13:16 The AUTO is BETTER than the MANUAL?!? 15:06 Driving Impressions + Sound clips Gear Used: Sony A7C II - https://amzn.to/3WMgizV Sigma 16-28 f2.8 - https://amzn.to/411VLtG DJI RS3 - https://amzn.to/42Gr9im Sony FE 24-70 GM f2.8 DJI Mic 2 DJI Osmo Pocket 3 NEEWER Suction Cup - https://amzn.to/4ho8Umh

Comments
  • FIRST TURBO 2025 GR86 HAKONE EDITION (CRAZY HP + TURBO SOUND!) 5 месяцев назад
    FIRST TURBO 2025 GR86 HAKONE EDITION (CRAZY HP + TURBO SOUND!)
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • PERFECT POWER: Turbo Toyota GR86! // Nürburgring 1 год назад
    PERFECT POWER: Turbo Toyota GR86! // Nürburgring
    Опубликовано: 1 год назад
  • Валерий Ширяев о скором (?!) конце войны 12 часов назад
    Валерий Ширяев о скором (?!) конце войны
    Опубликовано: 12 часов назад
  • We Tested Every Toyota GR86 Intake! 2 месяца назад
    We Tested Every Toyota GR86 Intake!
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • 86 Comparo!  We compare 3 different mod levels for the twins! 2 недели назад
    86 Comparo! We compare 3 different mod levels for the twins!
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Нитрометановые Поршни! Как устроены самые прочные поршни в мире! 2 недели назад
    Нитрометановые Поршни! Как устроены самые прочные поршни в мире!
    Опубликовано: 2 недели назад
  • 500HP 86 / BRZ Turbo Kit from Sydney Motorsport Engineering  - Turbosmart Kit Builders 3 месяца назад
    500HP 86 / BRZ Turbo Kit from Sydney Motorsport Engineering - Turbosmart Kit Builders
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Building a 2022 Subaru BRZ in 14 minutes! (Best Bolt On Modifications) 1 год назад
    Building a 2022 Subaru BRZ in 14 minutes! (Best Bolt On Modifications)
    Опубликовано: 1 год назад
  • We Tested Every GR86 Exhaust! 2 недели назад
    We Tested Every GR86 Exhaust!
    Опубликовано: 2 недели назад
  • 2022 Toyota GR86 Full Review featuring Mk8 VW GTI and ND2 Miata — Jason Cammisa on the Icons Ep. 04 4 года назад
    2022 Toyota GR86 Full Review featuring Mk8 VW GTI and ND2 Miata — Jason Cammisa on the Icons Ep. 04
    Опубликовано: 4 года назад
  • Электрические турбодвигатели уже здесь — хорошо ли это? 2 недели назад
    Электрические турбодвигатели уже здесь — хорошо ли это?
    Опубликовано: 2 недели назад
  • How To Modify Your Car | The Ultimate Beginners Guide 5 лет назад
    How To Modify Your Car | The Ultimate Beginners Guide
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Turbo Charging a BRAND NEW GR86 in UNDER 24HOURS! 3 месяца назад
    Turbo Charging a BRAND NEW GR86 in UNDER 24HOURS!
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Building a Subaru BRZ 6 месяцев назад
    Building a Subaru BRZ
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • 2022 Toyota GR86 Review // Surprise DRAG RACE + LAP TIME 4 года назад
    2022 Toyota GR86 Review // Surprise DRAG RACE + LAP TIME
    Опубликовано: 4 года назад
  • What It Takes To Make a BRZ Too Fast -- HKS Turbo Install! 3 месяца назад
    What It Takes To Make a BRZ Too Fast -- HKS Turbo Install!
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • FIRST DRIVE IN MY 450HP BRZ! 1 год назад
    FIRST DRIVE IN MY 450HP BRZ!
    Опубликовано: 1 год назад
  • How To Turbo Your Car [IN ONE DAY!!] 5 лет назад
    How To Turbo Your Car [IN ONE DAY!!]
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Über 300 PS Turbokit für den Toyota GR 86! MPS Engineering 1 год назад
    Über 300 PS Turbokit für den Toyota GR 86! MPS Engineering
    Опубликовано: 1 год назад
  • World's FIRST Dealer Delivered TURBO GR86 Hakone Edition!! 2 месяца назад
    World's FIRST Dealer Delivered TURBO GR86 Hakone Edition!!
    Опубликовано: 2 месяца назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5