У нас вы можете посмотреть бесплатно #26 Sen=Ben: Müşterinin Nabzını Tutmak I Hale Akalın Akın & Yiğit Tuna или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Schineider Electric’in Müşteri Destek Merkezi ve Müşteri Memnuniyeti, Kalite Lideri Hale Akalın Akın, farklı sektör ve ülkelerde müşteri beklentilerinde ayrışan ve ortaklaşan konuları, şirket içinde müşteri farkındalığını artırmak için önerilerini ve çağrı merkezi ajanlığından müşteri deneyimine liderlik eden son pozisyonuna kadarki kariyer yolculuğunu Dönüşüm ekibinden Yiğit Tuna’nın moderatörlüğünde anlattı.