• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

BILDplus helps news brand grow digital audience revenue скачать в хорошем качестве

BILDplus helps news brand grow digital audience revenue 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
BILDplus helps news brand grow digital audience revenue
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: BILDplus helps news brand grow digital audience revenue в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно BILDplus helps news brand grow digital audience revenue или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон BILDplus helps news brand grow digital audience revenue в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



BILDplus helps news brand grow digital audience revenue

Speaking to INMA at the 2017 INMA World Congress in New York City, Tobias Henning, global manager/premium at BILD, explained the start of BILDplus and how the initiative helped grow the 65-year-old news media company. “In the digital world, we look for more monetisation,” Henning said. “So we make money, of course, from advertising sales. But we often think that to have a sustainable business ... that we need another revenue stream. And that’s why we started selling subscriptions to have these reader revenues from subscriptions.” The next step was to grow. “We are thinking about not just doing more marketing, making more plus articles ... we’re always thinking about maybe it’s a good idea to increase the price to make more revenue off this. It’s a constant devleopment of a new or a second revenue stream in digital business.” BILD’s 20-year-old Web site started out free — for audiences and advertisers. That changed rather quickly, Henning explained. The news media company introduced the concept of paid content to its audiences in 2009, the year the iPhone debuted. “That’s the first time we realised OK, you can make money by selling content and not just by selling advertising space. And then we introduced the broader BILDplus offer in 2013 to make a holistic approach to all of our digital inventory.” BILD now has more than 350,000 paying subscribers, which represents 1.7% of its 20 million unique users. “So there is still a long way to go to. We also rely ... on advertising sales and therefore we’re also interested to grow our reach and have free users come to our Web site.”

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5