• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

4 things healthcare needs to learn from tourism | Doug Lansky | TEDxKI скачать в хорошем качестве

4 things healthcare needs to learn from tourism | Doug Lansky | TEDxKI 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
4 things healthcare needs to learn from tourism | Doug Lansky | TEDxKI
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 4 things healthcare needs to learn from tourism | Doug Lansky | TEDxKI в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 4 things healthcare needs to learn from tourism | Doug Lansky | TEDxKI или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 4 things healthcare needs to learn from tourism | Doug Lansky | TEDxKI в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



4 things healthcare needs to learn from tourism | Doug Lansky | TEDxKI

Tourism expert Doug Lansky explains how implementing certain types of hospitality can actually lead to improved healthcare. Bedside manners – when a doctor diverts valuable time away from examinations and looking at test results to listening and establishing a rapport with patients – is a well-documented example of customer service that improves healthcare. But it’s not the only one. Some service concepts borrowed from the tourism industry can reduce or eliminate stress points. And we know from research that stress can make wounds heal slower and weaken the body’s immune system. Because much of this is completely free and quite easy to implement, it’s a cost-effective approach that almost any healthcare institution can use to improve healthcare. Doug Lansky is a globally recognized keynote speaker and thought-leader in tourism. He is the author of 10 books, including 2 for Lonely Planet and 3 for Rough Guides, had a weekly syndicated travel column in over 40 newspapers for five years, hosted a Travel Channel show, served as a correspondent for Public Radio’s Savvy Traveler show, served as travel editor for Scandinavian Airlines inflight magazine for three years and contributed to publications such as National Geographic Traveler, Reader’s Digest, Esquire, Men’s Journal, The Guardian, National Geographic Adventure, Huffington Post and Skift. On the speaking circuit, Doug has given acclaimed lectures at nearly 100 universities, spoken to a sold-out audience at National Geographic Headquarters, for the United Nations World’s Tourism Organization,and set the attendance record for keynote lectures at the 2012 and 2013 ITB Berlin conferences. This talk was given at a TEDx event using the TED conference format but independently organized by a local community. Learn more at https://www.ted.com/tedx

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5