• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Building Out Transmedia Strategies: Where Storytelling & Marketing Collide. скачать в хорошем качестве

Building Out Transmedia Strategies: Where Storytelling & Marketing Collide. 10 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Building Out Transmedia Strategies: Where Storytelling & Marketing Collide.
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Building Out Transmedia Strategies: Where Storytelling & Marketing Collide. в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Building Out Transmedia Strategies: Where Storytelling & Marketing Collide. или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Building Out Transmedia Strategies: Where Storytelling & Marketing Collide. в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Building Out Transmedia Strategies: Where Storytelling & Marketing Collide.

Engaging audiences is not new to storytellers - it's called marketing. Though as storytelling continues to evolve in the 21st century, marketing becomes less about shaping audience's opinions of a story and becomes more about creating story experiences that captivate and engage audiences and building relationships with them. Lara Hoefs, The Twilight Saga Brand Manager and Transmedia Producer, takes a social psychological perspective on building successful transmedia storytelling strategies. Using case studies of The Twilight Saga and other examples, Lara dissects the way in which 21st century storytelling and marketing have become intricately intertwined with lines blurring as to where storytelling ends and marketing begins (and vice versa). Story creators are challenged to think more like marketers. And marketers, like storytellers. Within these blurring lines is where the problem of IP monetization begins to work itself out. Find out how each story experience within the IP strategy ends up being a stream of IP revenue, a means of building awareness/engagement (marketing) or both.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5