У нас вы можете посмотреть бесплатно The feminine side of the cello – concert by Victor Julien-Laferrière and Théo Fouchenneret или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
The feminine side of the cello works by Henriette Renié, Mel Bonis and Nadia Boulanger Victor Julien-Laferrière, cello Théo Fouchenneret, piano Concert programme Henriette RENIÉ: 01:05 Sonate pour piano et violoncelle – I. Allegro appassionato 08:24 Sonate pour piano et violoncelle – II. Andante 15:55 Sonate pour piano et violoncelle – III. Allegro con fuoco Mel BONIS: 22:52 Sonate pour violoncelle et piano en fa majeur – I. Moderato quasi Andante 28:44 Sonate pour violoncelle et piano en fa majeur – II. Très lent 32:54 Sonate pour violoncelle et piano en fa majeur – III. Final Nadia BOULANGER : 38:32 Trois Pièces pour violoncelle et piano – I. En mi bémol mineur 40:46 Trois Pièces pour violoncelle et piano – II. En la mineur 42:09 Trois Pièces pour violoncelle et piano – III. En ut dièse mineur Mel BONIS: 44:49 Sérénade pour violoncelle et piano 49:03 Méditation pour violoncelle et piano For a long time it was considered inappropriate for a woman to play the cello. However, nothing prevented a female composer from writing for the instrument, especially chamber music. Henriette Renié wrote hers – very much inspired by César Franck – during the First World War (1916): times had then changed, and it was a woman whom the composer accompanied on the piano. In the meantime, Nadia Boulanger explored the genre with her Trois Pièces, rather than a sonata in three movements (1914). Browse the concert programme 📖 https://bru-zane.com/wp-content/uploa... Recorded in Venice, Palazzetto Bru Zane, 5th May 2022 Video: Maco Film