• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Why Is This So Hard? | European Reflash Tuning [TECH TALK] скачать в хорошем качестве

Why Is This So Hard? | European Reflash Tuning [TECH TALK] 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Why Is This So Hard? | European Reflash Tuning [TECH TALK]
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Why Is This So Hard? | European Reflash Tuning [TECH TALK] в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Why Is This So Hard? | European Reflash Tuning [TECH TALK] или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Why Is This So Hard? | European Reflash Tuning [TECH TALK] в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Why Is This So Hard? | European Reflash Tuning [TECH TALK]

BMW, VW, Mercedes, Audi, Lamborghini, Porsche. Why are these and other European marques often not as well supported in the aftermarket as Japanese and American brands and is there an easier way than manually defining tables yourself? In part, we can thank the security of Bosch and Siemens ECUs according to Aurelien Turban of bFlash Bespoke ECU Programming as he discusses how reading and writing to an ECU is only part of the tuning process, and where the difficulties lay in allowing tuners to do their job between. Discussed are the possibilities to define the tables within an ECU with software like WinOLS to be tuned using the OBD2 port, bench flashing or boot flashing where physical modifications might be required, but also how this is a very different skillset to EFI tuning itself despite that being the goal. Through their B&C Consulting arm and bFlash platform however, there is a way for commercial shops to avoid the need to do this step themselves with different levels of access available at different price points. While this is not a cheap option for those of us looking to tune one vehicle ourselves, it does at least give us the option of having a local tuner do the task for us rather than having no option at all on the table for some vehicles and of course with time barriers to entry will subside if the history of the aftermarket tuning industry is any indication of things to come. Want to learn how to tune EFI? Start here instantly, and for free: http://bit.ly/EngineTuningFree Website: https://www.hpacademy.com Contact: [email protected] Merch shop: http://bit.ly/MerchHPA #highperformanceacademy #learntotune #bflash #bcconsulting #semashow

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5