• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

New NTSB Study: Controlled Flight Into Terrain (CFIT) Cessna Grand Caravan Crash скачать в хорошем качестве

New NTSB Study: Controlled Flight Into Terrain (CFIT) Cessna Grand Caravan Crash 7 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
New NTSB Study: Controlled Flight Into Terrain (CFIT) Cessna Grand Caravan Crash
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: New NTSB Study: Controlled Flight Into Terrain (CFIT) Cessna Grand Caravan Crash в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно New NTSB Study: Controlled Flight Into Terrain (CFIT) Cessna Grand Caravan Crash или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон New NTSB Study: Controlled Flight Into Terrain (CFIT) Cessna Grand Caravan Crash в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



New NTSB Study: Controlled Flight Into Terrain (CFIT) Cessna Grand Caravan Crash

The Aviation News Channel Case Study 2: NTSB Study Controlled Flight Into Terrain (CFIT) On October 2, 2016, about 1157 Alaska daylight time, Ravn Connect flight 3153, a turbine-powered Cessna 208B Grand Caravan airplane, N208SD, collided with steep, mountainous terrain about 10 nautical miles northwest of Togiak Airport (PATG), Togiak, Alaska. The two commercial pilots and the passenger were killed, and the airplane was destroyed. The scheduled commuter flight was operated under visual flight rules (VFR) by Hageland Aviation Services, Inc., Anchorage, Alaska, under the provisions of Title 14 Code of Federal Regulations (CFR) Part 135. The National Transportation Safety Board’s (NTSB) investigation determined that instrument meteorological conditions (IMC) were likely in the vicinity of the accident site at the time of the accident. The flight departed Quinhagak Airport, Quinhagak, Alaska, at 1133 and was en route to PATG. Probable Cause ​The National Transportation Safety Board determines that the probable cause of this accident was the flight crew’s decision to continue the visual flight rules flight into deteriorating visibility and their failure to perform an immediate escape maneuver after entry into instrument meteorological conditions, which resulted in controlled flight into terrain (CFIT). Contributing to the accident were (1) Hageland’s allowance of routine use of the terrain inhibit switch for inhibiting the terrain awareness and warning system alerts and inadequate guidance for uninhibiting the alerts, which reduced the margin of safety, particularly in deteriorating visibility; (2) Hageland’s inadequate crew resource management (CRM) training; (3) the Federal Aviation Administration’s failure to ensure that Hageland’s approved CRM training contained all the required elements of Title 14 Code of Federal Regulations 135.330; and (4) Hageland’s CFIT-avoidance ground training, which was not tailored to the company’s operations and did not address current CFIT-avoidance technologies.

Comments
  • Mid-Air Collision Between Cessna Caravan and Cessna Skylark in Anchorage Alaska | Emergency Landing 3 года назад
    Mid-Air Collision Between Cessna Caravan and Cessna Skylark in Anchorage Alaska | Emergency Landing
    Опубликовано: 3 года назад
  • Анализ случая аварии: в разреженном воздухе 4 года назад
    Анализ случая аварии: в разреженном воздухе
    Опубликовано: 4 года назад
  • Will This Trainee Pilot Ever Be Able To Fly Solo? | Flying Wild Alaska 3 года назад
    Will This Trainee Pilot Ever Be Able To Fly Solo? | Flying Wild Alaska
    Опубликовано: 3 года назад
  • Animation of Fatal Marine Corps KC-130T Crash 7 лет назад
    Animation of Fatal Marine Corps KC-130T Crash
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Анализ случая аварии: ошибочные предположения 4 года назад
    Анализ случая аварии: ошибочные предположения
    Опубликовано: 4 года назад
  • Controlled Flight Into Terrain: What more can we do? 9 лет назад
    Controlled Flight Into Terrain: What more can we do?
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Анализ случая аварии: накопление рисков 2 года назад
    Анализ случая аварии: накопление рисков
    Опубликовано: 2 года назад
  • Reduced Visuality Makes Pilot Abort Landing | Flying Wild Alaska 3 года назад
    Reduced Visuality Makes Pilot Abort Landing | Flying Wild Alaska
    Опубликовано: 3 года назад
  • Airplane Crash In-Cockpit Footage: Stinson 108-3 13 лет назад
    Airplane Crash In-Cockpit Footage: Stinson 108-3
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Проверка реальности: Подиум позади вас 4 года назад
    Проверка реальности: Подиум позади вас
    Опубликовано: 4 года назад
  • Cessna Engine Failure and Ditching in Ocean, Filmed From Inside (HD) 6 лет назад
    Cessna Engine Failure and Ditching in Ocean, Filmed From Inside (HD)
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Testing 4 CFIs - Facing the biggest cause of accidents in Aviation 6 лет назад
    Testing 4 CFIs - Facing the biggest cause of accidents in Aviation
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Trapped Above the Ice 8 лет назад
    Trapped Above the Ice
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Relentless General Aviation airplane crashes - Airliner Prevention applied to Flight Reviews 5 лет назад
    Relentless General Aviation airplane crashes - Airliner Prevention applied to Flight Reviews
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Can YOU Survive VFR into IMC - Practical Flight Simulator Challenge 8 лет назад
    Can YOU Survive VFR into IMC - Practical Flight Simulator Challenge
    Опубликовано: 8 лет назад
  • NTSB Final Report Addison King Air Crash 4 года назад
    NTSB Final Report Addison King Air Crash
    Опубликовано: 4 года назад
  • The IMPOSSIBLE Turn 500FT - Engine FAILURE on Takeoff! (it's not impossible) 5 лет назад
    The IMPOSSIBLE Turn 500FT - Engine FAILURE on Takeoff! (it's not impossible)
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Controlled Flight Into Terrain in 57 Seconds 7 лет назад
    Controlled Flight Into Terrain in 57 Seconds
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Cessna Caravan Startup Taxi Takeoff - Survey Pilot 2 года назад
    Cessna Caravan Startup Taxi Takeoff - Survey Pilot
    Опубликовано: 2 года назад
  • ЗАТИХАНИЕ ПЕРЕД БУРЕЙ! — Рейс Барона во Фрипорт, Багамы 6 лет назад
    ЗАТИХАНИЕ ПЕРЕД БУРЕЙ! — Рейс Барона во Фрипорт, Багамы
    Опубликовано: 6 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5