У нас вы можете посмотреть бесплатно Pernod Ricard, Ballantine's Brand Activation | Golden Arrow Award Winner | Tokinomo POP Display или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
The Ballantine's bottles started talking in Poland! That's how Tokinomo gets the attention of shoppers. Thanks to Tokinomo, the ultimate robot for in-store experiential marketing campaigns, our partner, Sales Service, won the prestigious Golden Arrow Award. Golden Arrow is one of the most well-known awards for marketing in Poland. The competition's main goal is to highlight the best and more innovative marketing tools and reward breakthrough solutions. Want to find out more about brand activations? Read our full guide: https://www.tokinomo.com/brand-activa... Want to read everything about the Golden Arrow Award? Find more details here: https://www.tokinomo.com/news/sales-s...