• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Why Isometric? | Art, Code and Matrix Maths | A Devlog скачать в хорошем качестве

Why Isometric? | Art, Code and Matrix Maths | A Devlog 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Why Isometric? | Art, Code and Matrix Maths | A Devlog
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Why Isometric? | Art, Code and Matrix Maths | A Devlog в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Why Isometric? | Art, Code and Matrix Maths | A Devlog или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Why Isometric? | Art, Code and Matrix Maths | A Devlog в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Why Isometric? | Art, Code and Matrix Maths | A Devlog

This indie game development log (devlog) explains the high level concept, a method to make near perfect pixel art isometric tiles, the linear algebra of transformation matrices and the code changes and considerations you need when converting a game to an isometric format. There's just something special about isometric games. They capture the retro feel of using 2D graphics to display a 3D world, in a time where immense, billion polygon 3D landscapes are now industry standard. Join me for a dive into pixel ratios, matrix multiplications, and theoretically perfect but realistically rather buggy code. -- Note -- Feedback on programming is appreciated! If you don't know how to code, that's alright, my explanation of the maths is much more technical. Linear algebra is quite cool! Do not take coding advice from me, I am definitely not an expert :) --- A text version of this will be up on my website in a day or two, with other tutorials, game devlogs and interesting blog posts, at wintermutedigital.com. Software Used: Pixel Art - Aseprite Game Engine - Unity 5 Math Equations - LaTeX + Google Slides (xD), rendered with the excellent online tool https://quicklatex.com/. Video Editing/Motion Graphics - Blender 2.83 LTS Audio - Audacity Gameplay - Stardew Valley, my farm :3 Credits: Music: X Ray Vision, by Slynk. Sourced from the Youtube Audio Library Exploded View Isometric Diagram: wikimedia - by Duk - https://en.wikipedia.org/wiki/Explode... Timestamps: 0:00 - Intro 0:30 - Video Overview 0:55 - Top Down to Isometric 2:35 - How to make tileable isometric tiles in Aseprite 8:08 - Linear Algebra, Transform Matrices and Projections 9:40 - Useful Formulae for Converting between Rectangular/Isometric systems 10:55 - Programming Considerations #indiegamedev #gamedev #isometric #art #code #matrix #linearalgebra

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5