• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to Respond to a Customer скачать в хорошем качестве

How to Respond to a Customer 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to Respond to a Customer
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to Respond to a Customer в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Respond to a Customer или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to Respond to a Customer в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to Respond to a Customer

The Automotive Training Academy by Assurant provides informational video tips to help you and your team deliver better results in an ethical and compliant manner. Our instructors bring decades of real- world automotive experience to this video series, as well as our five-day immersive F&I Professionals course. This LIVE In-person program is offered at our Houston/The Woodlands office. In this video, Trent White will discuss the difference between a statement, a question and an objection. Your ability to respond appropriately to each of these 3 responses from a customer can affect your sales results. Following our world class presentation, we ask our customer to select a plan that works best for their ownership experience. Of course, the “I’ll take it” is our preference, however the customers response may be different. Perhaps something along the lines of: • It Costs too much • I Don’t need it / I’m buying a good car • I’ll “take my chances” • “Is this a service contract?” • “Do I have to buy this today” • “Wow, that’s a lot of money” Now, are ALL of these responses, objections? … Well NO... not really Some of these responses are simply comments and two are just questions. Let’s take a closer look at the first 3 responses: • It Costs too much – Now that is an objection • I Don’t need it or I’m buying a quality car – this is also an objection, and • I’ll take my chances – yes, another objection. • Now, How about, “Is this a service contract?” or “Do I have to buy this?” These Do Not represent objections, these are simply questions. • And Finally, what about the response “Wow, that’s a lot of money”? This too is NOT an objection, just a statement. So what do we do when a customer asks a question? Answer the question and ASK for the business. How should we handle a customer who makes a statement like, “WoW, that’s a lot of money”? We acknowledge, clarify and close.” For example, say: “As technology continues to increase on our vehicles, so do the costs, Wouldn’t it only make sense to add the coverage and give you the ownership experience you’ve come to expect with your vehicles. And now let’s take a look at objections? Our process is the same when addressing one or more objections: • First, we need to Support and Acknowledge the customers response. • Second, Let’s acknowledge the customer’s concern. Listen and pause to be sure you understand their concern. • Third, Clarify the objection by restating their concern. “If I understand correctly, your saying ...” • Fourth, Gain an agreement in principle - For example – So if I understand correctly, you like the coverage, however you prefer to be closer to your budget, correct?... Mind if I share an idea? • Fifth, take the time to justify the need using the information gathered throughout your process and their hot buttons. After you have justified the need, what is the next step? Get a commitment, “so wouldn’t you agree it only makes sense to add the coverage and gain the ownership experience you’ve come to love with your vehicle. Be patient, manage your flinch, and listen to the customer before responding We hope you found this information helpful. I’m Trent White with the Automotive Training Academy, thank you for watching! Sign up for the F&I school that has won 7 consecutive Dealers’ Choice Awards. https://www.assurant.com/partner-with... academy/f-i-training Make sure to subscribe to the Automotive Training Academy YouTube channel for weekly F&I Tips and more from our team at the Automotive Training Academy by Assurant. For dealer use only. Not for use by consumers. If consumers request coverage details, they should be referred to approved advertising or fulfillment documents.

Comments
  • Lead with Strength 1 год назад
    Lead with Strength
    Опубликовано: 1 год назад
  • Maximizing Your Interview 3 года назад
    Maximizing Your Interview
    Опубликовано: 3 года назад
  • Bring Your Products to Life 1 год назад
    Bring Your Products to Life
    Опубликовано: 1 год назад
  • 7 скучных, но востребованных онлайн-работ, за которые действительно хорошо платят! 6 месяцев назад
    7 скучных, но востребованных онлайн-работ, за которые действительно хорошо платят!
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Что такое пароль? Новый, более безопасный способ входа без паролей 2 года назад
    Что такое пароль? Новый, более безопасный способ входа без паролей
    Опубликовано: 2 года назад
  • Episode 58: George Karolis - President, The Presidio Group 2 недели назад
    Episode 58: George Karolis - President, The Presidio Group
    Опубликовано: 2 недели назад
  • 8 ПРИЗНАКОВ скрытой вражды! / Ты точно слышал это от друзей 5 месяцев назад
    8 ПРИЗНАКОВ скрытой вражды! / Ты точно слышал это от друзей
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • From Objection to Opportunity 3 месяца назад
    From Objection to Opportunity
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • 5 ошибок директора, из-за которых ФНС начинает копать! Как защитить бизнес от налоговой проверки? 2 недели назад
    5 ошибок директора, из-за которых ФНС начинает копать! Как защитить бизнес от налоговой проверки?
    Опубликовано: 2 недели назад
  • F&I Tips
    F&I Tips
    Опубликовано:
  • Три человека, которые тихо разрушают вашу жизнь после пятидесяти! 2 месяца назад
    Три человека, которые тихо разрушают вашу жизнь после пятидесяти!
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • АДВОКАТ: Как помешать полицейским использовать эту новую технологию для слежки за вами 1 месяц назад
    АДВОКАТ: Как помешать полицейским использовать эту новую технологию для слежки за вами
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Старение мозга. Как сохранить ясность ума до самой старости. Татьяна Черниговская 2 года назад
    Старение мозга. Как сохранить ясность ума до самой старости. Татьяна Черниговская
    Опубликовано: 2 года назад
  • КАК ВСКРЫВАЮТСЯ ВСЕ СУВАЛЬДНЫЕ ЗАМКИ И КАК С ЭТИМ БОРОТЬСЯ/#медведь  +380933763773 3 года назад
    КАК ВСКРЫВАЮТСЯ ВСЕ СУВАЛЬДНЫЕ ЗАМКИ И КАК С ЭТИМ БОРОТЬСЯ/#медведь +380933763773
    Опубликовано: 3 года назад
  • 4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation 4 года назад
    4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation
    Опубликовано: 4 года назад
  • Вы просыпаетесь в 3 часа ночи? Вашему телу нужна помощь! Почему об этом не говорят? 2 месяца назад
    Вы просыпаетесь в 3 часа ночи? Вашему телу нужна помощь! Почему об этом не говорят?
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • The K. I. S. S. Method 4 года назад
    The K. I. S. S. Method
    Опубликовано: 4 года назад
  • Почему не надо всем подробно о себе рассказывать? / О чем нельзя говорить ни с кем и никогда? 10 дней назад
    Почему не надо всем подробно о себе рассказывать? / О чем нельзя говорить ни с кем и никогда?
    Опубликовано: 10 дней назад
  • Respect 9 месяцев назад
    Respect
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Как управлять своим временем как генеральный директор 2 недели назад
    Как управлять своим временем как генеральный директор
    Опубликовано: 2 недели назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5