У нас вы можете посмотреть бесплатно Making Game Mechanics That Don't Suck или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In the last year I've completely revamped the core mechanic for my Godot game, Bloodthief. This is what I did! ➤ WISHLIST BLOODTHIEF ON STEAM: https://store.steampowered.com/app/25... ➤ JOIN THE DISCORD: / discord This is a devlog for Bloodthief, the indie game I'm working on inspired by Quake, Hotline Miami, Ghostrunner, and ULTRAKILL. In this devlog I talk about how I fixed the core mechanic for my game - the Air Dash! Leave a comment below if you have any feedback on the game or questions about my process! -------------------------------------------- Chapters 0:00 Intro 1:30 Appealing Response 5:37 Predictable Results 7:50 Instantaneous Response 9:51 Player Grace 11:38 Easy But Deep Mechanics 15:45 Wrapping Up -------------------------------------------- Links Game Feel book and website: http://www.game-feel.com/ Roman Perry SFX: https://www.romanperry.rocks/portfolio Speed lines shader: https://godotshaders.com/shader/speed... Streamers / generaldeletus / @saltyoctopus #devlog #gamedev #godot #indiegame #indiedev