Русские видео

Сейчас в тренде

Иностранные видео


Скачать с ютуб Mapping particles to mesh in Unity в хорошем качестве

Mapping particles to mesh in Unity 10 месяцев назад


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Mapping particles to mesh in Unity

In this video I show how you take a bitmap which is mapped to a mesh created in Blender, and create a particle cloud which matches to colors in the bitmap. I show how to use the Point Cache Bake tool to create a point cache map. I then use the map to create the particle colors and place these onto the mesh so that the colors match what the mesh’s colors are. I show how you can explode these out from the mesh, or collapse them onto the mesh for a cool effect. 00:00 Show the final product 00:50 Save bitmap out of Blender and import into Unity 03:35 Use Point Cache Back Tool and create a point cache 07:20 Create VFX graph and use point cache map to set colors and position of particles 19:17 Explode particles outward 22:00 Collapse particles in to mesh from cloud 30:00 Add script to fade in mesh after particles collapse onto mesh

Comments