У нас вы можете посмотреть бесплатно How This Shark Tank Toy Brand Cracked Offline Trade или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Masters’ Union PGP TBM student Nikhil Gaur, met with Chaintanya Malhotra - the founder of Kalakaram, as part of our Off-Campus initiative, to understand how offline trade works in India. Nikhil and Chaitanya visited retail toy stores across Gurgaon, to get insights and tips from retailers on how selling offline really works. And along the way, they learned about what brands should focus on when selling offline, how to create customers, and the tug-of-war between online and offline trade. Watch this video to know more about the offline markets in India, and how Kalakaram has been able to crack it! Chapters: 00:00 - Introduction 01:01 - Kalakaram’s Offline Market Journey 01:52 - Shelf Space and Product Design 03:26 - Display Fees and Listing Fees 04:02 - Visiting Retailers 04:26 - What Should Brands Look Out For 05:31 - Kalakaram Products 05:58 - Creating Customers 06:53 - Online vs Retail 08:07 - The Future Of Offline Trade