• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

#HITsm скачать в хорошем качестве

#HITsm 10 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
#HITsm
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: #HITsm в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно #HITsm или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон #HITsm в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



#HITsm

Three health IT influencers share strategies for becoming social media leaders – no matter your topic of expertise. HIMSS15 – Social Media Transcript Don Fluckinger, Senior Media and Content Strategist MSLGROUP FLUCKINGER: Hi, I’m Don Fluckinger of MSLGROUP. We had a chance to interview CIOs of large healthcare systems at the invitation only CHIME CIO Spring Forum. In the health IT space, some people become influential social media leaders over time. We talked with three of the most popular personalities and asked them what it takes to stand out in the crowd. John Lynn Editor & Founder, Healthcare Scene blog network @techguy LYNN: First, most important thing you can do is be worth following. So, provide content on your Twitter account, or whatever social media stream you want, that someone really wants to follow. So, if they go to your Twitter account, and all they see is a list of press releases that they can find on your website, is that something they want to follow? No. So, be worth following. The second, which is kind of related to being worth following, is be human. Nobody wants to follow a brand, nobody wants to follow a bunch of links to stuff that’s going to try to sell them. They want a link to humans. Shahid Shah Founder, Netspective Communications HIT Thought Leader @ShahidShah SHAH: If you’re only going to follow one group, go to there’s a hashtag called Hit100. Those are a group of the top 100. What I really appreciate about social media is that we’re not just a bunch of guys who happened to be writing about these technologies. We’re practitioners. We happen to be people who have done this before. Mandi Bishop HIMSS social media ambassador, Health Plan Analytics Innovation Practice Lead at Dell @MandiBPro BISHOP: And then take an opportunity, every opportunity that you can to meet the people that you’re engaging with on social media in person and to actually shake a hand and take a HIMSS selfie if you will. That type of organic engagement is how you develop a position of thought leadership. It’s how you actually make true human connections, which is really what social media is all about.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5