У нас вы можете посмотреть бесплатно Navigating New FDA Rules in Pharma Marketing или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
FDA has raised the bar for DTC pharma ads, and marketers must act now. Shannon Carlson and Olly Johnston explain plain language, fair balance of benefits and risks, linking ads to patient support, and full audits. Learn when to pause media, rebuild assets, and use AI for claim filters and modular content. Get the concrete steps and CMO playbook to protect your brand and build patient trust. Subscribe now for more insights. Timestamps 00:00 Introduction: Shannon Carlson and Olly Johnston 01:46 FDA regulatory shift explained 03:35 Why this matters for pharma 09:15 Real examples of FDA regulatory shift 13:17 Biggest changes needed in marketing pharma 18:00 Proactive strategies for pharma marketers 20:06 Preparing for future regulatory tightening 21:10 Evergreen marketing foundations 23:28 Common compliance mistakes and gaps 31:34 AI for compliance and content 36:59 Personalization, AEO and SEO 40:35 Thought leadership and patient voice 42:34 Long-term benefits for patients