• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

New Range Rover Evoque 2022 Test Drive POV скачать в хорошем качестве

New Range Rover Evoque 2022 Test Drive POV 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
New Range Rover Evoque 2022 Test Drive POV
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: New Range Rover Evoque 2022 Test Drive POV в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно New Range Rover Evoque 2022 Test Drive POV или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон New Range Rover Evoque 2022 Test Drive POV в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



New Range Rover Evoque 2022 Test Drive POV

Shop Real Carbon Fiber Accessories: https://www.SimplyCarbonFiber.com/SDA Use “SDA10” for 10% OFF. New Range Rover Evoque 2022 Test Drive POV. 🛑 Please SUBSCRIBE and activate the notification bell 🔔 : 👉🏻 https://bit.ly/2TL4c91 👈🏻 ✅ Best Music Copyright Free (2 Month Free Subscription) : 👉🏻 https://bit.ly/2HYZkdM 👈🏻 ✅ Emil Frey Bern : https://www.emilfrey.ch/de/bern 👈🏻 New Range Rover Evoque 2022 Price: 79.200 $ 2.0 | 4 Cyl.Inline 200 HP | 320 NM AWD Consumption: 10.0 l/100 km CO2 Emissions: 227 g/km Acceleration 0 - 100 km/h: 8.5 sec Top speed: 216 km/h Trunk space : 591 l - 1383 l Fuel tank capacity: 67 l Length: 4371 mm Width : 1904 mm Width with mirrors folded: 1996 mm Width including mirrors : 2100 mm Height : 1649 mm Wheelbase :2681 mm Ground clearance: 212 mm Drag coefficient (Cd) : 0.325 Turning diameter: 11.6 m Front suspension: Independent type McPherson Rear suspension : Multi-link independent The outstanding volume and proportions are amplified by its pronounced shoulders and powerful wheelarches that, alongside 21-inch wheels, combine to create a strong and dynamic attitude. The introduction of jewel-like elements such as super-slim Matrix LED headlamps provide a more sophisticated front and rear lamp graphic. Flush door handles add to the smooth, sculpted aesthetic, while sweeping directional indicators create a purposeful signature. Optional R-Dynamic details and burnished copper accents add to the unique appeal. Inside, the finely crafted design integrates uncluttered surfaces and simple lines with carefully curated premium materials to create a luxurious, minimalist, digital cabin. Technical textiles that use recycled plastics are offered as premium alternatives to leather, such as a Kvadrat wool blend and Dinamica® suedecloth, as well as Eucalyptus and Ultrafabrics™ options. The cabin is designed to be a calm and serene space, ensuring comfortable, healthy and happy occupants, with technologies such as the twin touchscreen Touch Pro Duo system, featuring new, faster software, 16-way seat controls and cabin air ionisation that complement the increased interior space. The compact footprint is almost identical at 4.37m, yet built on Land Rover’s new Premium Transverse Architecture, there is more interior space than before. A longer wheelbase yields 20mm extra rear kneeroom and an increase in small item stowage – the larger glove box and centre cubby can now fit tablets, handbags and bottles with ease. The luggage space is 10 per cent larger (591 litres) as well as much wider and easily fits a folded pram or set of golf clubs, with space increasing to 1,383 litres when the flexible 40:20:40 second-row seats are folded. The new architecture has been developed for electrification, with a 48-volt mild-hybrid available at launch and a plug-in hybrid model offered around 12 months afterwards. The mild hybrid powertrain is a first for Land Rover and works by harvesting energy normally lost during deceleration thanks to the engine-mounted belt-integrated starter generator, storing it in the under-floor battery. At speeds below 17km/h (11mph), the engine will shut off while the driver applies the brakes. When pulling away, the stored energy is redeployed to assist the engine under acceleration and reduce fuel consumption. The result is a refined, quiet and efficient drive in built-up traffic heavy areas, in addition to efficiency savings. DISCLAIMER: This video and description contain affiliate links, which means that if you click on one of the product links, we will receive a small commission. #sdadancars #rangerover #evoque #landrover

Comments
  • 2024 Range Rover Evoque D200 AWD (204PS) *HIGHSPEED* POV Drive on german Autobahn 1 год назад
    2024 Range Rover Evoque D200 AWD (204PS) *HIGHSPEED* POV Drive on german Autobahn
    Опубликовано: 1 год назад
  • Немного магии и Камаро 87 года снова в строю! Финал оживления! 10 часов назад
    Немного магии и Камаро 87 года снова в строю! Финал оживления!
    Опубликовано: 10 часов назад
  • ВЕЛИКИЙ ОБМАН ЕГИПТА — Нам врали о строительстве пирамид 12 дней назад
    ВЕЛИКИЙ ОБМАН ЕГИПТА — Нам врали о строительстве пирамид
    Опубликовано: 12 дней назад
  • 2022 Range Rover Evoque SE D165 MHEV AWD - POV Drive & Walkaround | Cars by Vik 3 года назад
    2022 Range Rover Evoque SE D165 MHEV AWD - POV Drive & Walkaround | Cars by Vik
    Опубликовано: 3 года назад
  • Жаркий кемпинг с палатками в БЕЗУМНУЮ метель (спасение застрявших водителей и самоспасение) 2 года назад
    Жаркий кемпинг с палатками в БЕЗУМНУЮ метель (спасение застрявших водителей и самоспасение)
    Опубликовано: 2 года назад
  • What It's Like to Road Trip in a 2024 Land Rover Range Rover (POV) 6 месяцев назад
    What It's Like to Road Trip in a 2024 Land Rover Range Rover (POV)
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • 2022 Range Rover Evoque: Should Land Rover Redesign The Evoque? 3 года назад
    2022 Range Rover Evoque: Should Land Rover Redesign The Evoque?
    Опубликовано: 3 года назад
  • Audi Quattro vs BMW xDrive vs Mercedes 4MATIC – Подробное сравнение систем полного привода 2 недели назад
    Audi Quattro vs BMW xDrive vs Mercedes 4MATIC – Подробное сравнение систем полного привода
    Опубликовано: 2 недели назад
  • GREATEST Moments at the NÜRBURGRING 2025 BAD Driving & Strange Moments Touristenfahrten Nordschleife 4 дня назад
    GREATEST Moments at the NÜRBURGRING 2025 BAD Driving & Strange Moments Touristenfahrten Nordschleife
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Range Rover Evoque Off Road Test, Driving on ICE, Moose and Slalom Test // 4 different cars // RRE 4 года назад
    Range Rover Evoque Off Road Test, Driving on ICE, Moose and Slalom Test // 4 different cars // RRE
    Опубликовано: 4 года назад
  • 2024 Range Rover EVOQUE - POV Test Drive 3 месяца назад
    2024 Range Rover EVOQUE - POV Test Drive
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • 2022 RANGE ROVER EVOQUE  R Dynamic IN 4K 3 года назад
    2022 RANGE ROVER EVOQUE R Dynamic IN 4K
    Опубликовано: 3 года назад
  • Купил, поездил месяц и есть вопросы. NIO ET9 2 дня назад
    Купил, поездил месяц и есть вопросы. NIO ET9
    Опубликовано: 2 дня назад
  • 2024 Range Rover Evoque Dynamic SE POV Night Drive /// Allcarnews 1 год назад
    2024 Range Rover Evoque Dynamic SE POV Night Drive /// Allcarnews
    Опубликовано: 1 год назад
  • Обзор подключаемого гибрида Range Rover Evoque P300e 2022 года — лучший PHEV? 4 года назад
    Обзор подключаемого гибрида Range Rover Evoque P300e 2022 года — лучший PHEV?
    Опубликовано: 4 года назад
  • 2020 RANGE ROVER EVOQUE : INTERIOR/ INFOTAINMENT/ FRONT & REAR/ FEATURES/ IN DEPTH LOOK 4 года назад
    2020 RANGE ROVER EVOQUE : INTERIOR/ INFOTAINMENT/ FRONT & REAR/ FEATURES/ IN DEPTH LOOK
    Опубликовано: 4 года назад
  • Range Rover Evoque S 2026 года — самый доступный Range Rover 9 месяцев назад
    Range Rover Evoque S 2026 года — самый доступный Range Rover
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Range Rover Evoque D180AWD (2020) | POV Drive on German Autobahn - Top Speed Drive 6 лет назад
    Range Rover Evoque D180AWD (2020) | POV Drive on German Autobahn - Top Speed Drive
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Jetour T1 vs Haval H7. Кто лучше? Подробный сравнительный тест 3 дня назад
    Jetour T1 vs Haval H7. Кто лучше? Подробный сравнительный тест
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Range Rover EVOQUE 2022 - ПЕРВЫЙ ВЗГЛЯД И ВИЗУАЛЬНЫЙ ОБЗОР (R-Dynamic SE) 3 года назад
    Range Rover EVOQUE 2022 - ПЕРВЫЙ ВЗГЛЯД И ВИЗУАЛЬНЫЙ ОБЗОР (R-Dynamic SE)
    Опубликовано: 3 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5