• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

57 Phrases to De-escalate Any Angry Customer скачать в хорошем качестве

57 Phrases to De-escalate Any Angry Customer 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
57 Phrases to De-escalate Any Angry Customer
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 57 Phrases to De-escalate Any Angry Customer в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 57 Phrases to De-escalate Any Angry Customer или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 57 Phrases to De-escalate Any Angry Customer в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



57 Phrases to De-escalate Any Angry Customer

What can you do to get an angry customer to listen to you? I have a few tips and tactics for preempting escalations and getting customers to accept your words as final. Get a PDF of the 57 phrases at the BOTTOM of this page: https://www.myragolden.com/blog/57-ph... For more help with difficult customers, check out De-escalation Academy at HTTP://MyraGolden.com Get a full list of the 57 phrases here: https://www.myragolden.com/blog/57-ph... 1:10 Phrases for Acknowledging the Customer's Feelings (And Move Them Out of the Emotional Right Brain) 5:40 Phrases for When You Must Give the Customer Bad News 7:38 Phrases for When the Customer is Cussing or Being Inappropriate 9:58 Phrases for Customers Who Want to Talk to Your Manager 11:20 Phrases for When You're Offering Your Customer Options 15:10 Phrases to End a Circular Conversation with Your Customer 20:45 Phrases for Saying 'I'm sorry" Without Admitting Fault Video I referred to to explain the difference between "I'm sorry" and apologizing:    • Don't Apologize to Customers!   22:45 Phrases for Managing Expectations 24:15 Phrases for Denying a Request Based on Policy 27:37 Phrases for Showing Empathy to Unhappy Customers

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5