• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

#Jira скачать в хорошем качестве

#Jira 4 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
#Jira
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: #Jira в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно #Jira или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон #Jira в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



#Jira

Welcome, new Jira Service Management (JSM) agents! 🚀 Are you just getting started with JSM and feeling a bit overwhelmed? This ultimate beginner's guide is exactly what you need! In just 10 minutes, we'll walk you through everything a new agent needs to know to confidently manage customer requests and deliver excellent service. This video is specifically designed for help desk agents, IT support specialists, customer service representatives, and anyone new to using Jira Service Management for ticket management. What you'll learn in this JSM tutorial: 🚀 JSM Basics & Key Terminology: Understand essential concepts like requests, issues, projects, workflows, queues, and SLAs. 🚀 Navigating Jira Service Management: Learn how to find your way around the JSM portal, switch projects, and effectively use queues to prioritize your work. 🚀 Managing Customer Tickets: Discover how to open, understand, and update issues. We'll cover assigning tasks, changing statuses, and resolving customer inquiries. 🚀 Effective Communication: Master public and internal comments to keep customers informed and collaborate seamlessly with your team. 🚀 Best Practices for New Agents: Get practical tips to help you quickly become a JSM pro and provide top-notch support. Whether you're managing IT incidents, HR requests, or general customer support tickets, this video will give you the foundational knowledge you need to hit the ground running with Jira Service Management. Say goodbye to confusion and hello to efficient ticket management! 👉 Don't forget to Like this video, Subscribe to the channel for more JSM tutorials and productivity tips, and leave a comment below with your biggest JSM question! Who is this video for? New Jira Service Management Agents Help Desk Professionals IT Support Specialists Customer Service Representatives Anyone new to JSM or Atlassian Jira products Teams implementing Jira Service Management Support Team Members Looking for more? 💭 Learn Project Management - https://shorturl.at/zDVGB 📚 Check out my blog here - https://www.hean.tech/ 🏫 My online learning here - https://www.hean.tech/online-learning... 🔗 Follow me on LinkedIn -   / robert-hean   💬 Join the Atlassian Study Community Discord for a live group chatting about Jira, Confluence and more - https://mee6.xyz/i/KcjpjRJU3b #JiraServiceManagement #helpdesk #itsupport #atlassian #atlassianchampion Chapters--------------- 00:00 - Start 00:50 - What is Jira Service Management? 03:34 - Navigating Jira Service Management 06:47 - Hands-On with Work Items in Jira Service Management 12:38 - Jira Service Management Best Practices

Comments
  • Пособия по управлению сервисами #Jira (JSM) | Помогите своим агентам Трансляция закончилась 3 месяца назад
    Пособия по управлению сервисами #Jira (JSM) | Помогите своим агентам
    Опубликовано: Трансляция закончилась 3 месяца назад
  • A Beginner's Guide to Jira Service Management (JSM) | Crash Course Трансляция закончилась 3 года назад
    A Beginner's Guide to Jira Service Management (JSM) | Crash Course
    Опубликовано: Трансляция закончилась 3 года назад
  • Zendesk: Customer Support and Ticketing Software for Virtual Assistants and Customer Service Agents 10 месяцев назад
    Zendesk: Customer Support and Ticketing Software for Virtual Assistants and Customer Service Agents
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Ticketing System Guide for IT Support with Hands-on Ticket Labs 6 месяцев назад
    Ticketing System Guide for IT Support with Hands-on Ticket Labs
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Atlassian Live Learning: Get Started with Jira Service Management | February 2024 1 год назад
    Atlassian Live Learning: Get Started with Jira Service Management | February 2024
    Опубликовано: 1 год назад
  • Управление инцидентами ServiceNow для службы поддержки или технической поддержки 3 года назад
    Управление инцидентами ServiceNow для службы поддержки или технической поддержки
    Опубликовано: 3 года назад
  • БЕЛЫЕ СПИСКИ: какой VPN-протокол справится? Сравниваю все 12 дней назад
    БЕЛЫЕ СПИСКИ: какой VPN-протокол справится? Сравниваю все
    Опубликовано: 12 дней назад
  • Know Your Content : #Confluence Databases Трансляция закончилась 7 дней назад
    Know Your Content : #Confluence Databases
    Опубликовано: Трансляция закончилась 7 дней назад
  • Jira Service Management Guide for Jira Admins (2025) 2 месяца назад
    Jira Service Management Guide for Jira Admins (2025)
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Музыка для работы за компьютером | Фоновая музыка для концентрации и продуктивности 3 месяца назад
    Музыка для работы за компьютером | Фоновая музыка для концентрации и продуктивности
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • IT Service Management Tutorial | What Is ITSM? | ITIL Foundation Training | Simplilearn 5 лет назад
    IT Service Management Tutorial | What Is ITSM? | ITIL Foundation Training | Simplilearn
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Управление обслуживанием клиентов Atlassian — полный курс 2 месяца назад
    Управление обслуживанием клиентов Atlassian — полный курс
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Краткий обзор новой версии n8n 2.0  🚀 4 дня назад
    Краткий обзор новой версии n8n 2.0 🚀
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Управление инцидентами ServiceNow, система обработки заявок в службу поддержки/службу поддержки, ... 3 года назад
    Управление инцидентами ServiceNow, система обработки заявок в службу поддержки/службу поддержки, ...
    Опубликовано: 3 года назад
  • Know Your Content : #Confluence Pages Трансляция закончилась 13 дней назад
    Know Your Content : #Confluence Pages
    Опубликовано: Трансляция закончилась 13 дней назад
  • Practical Jira Administration | Crash Course Трансляция закончилась 3 года назад
    Practical Jira Administration | Crash Course
    Опубликовано: Трансляция закончилась 3 года назад
  • Gemini 3: что ИМБА, а что ПРОВАЛ | 13 реальных тестов 9 дней назад
    Gemini 3: что ИМБА, а что ПРОВАЛ | 13 реальных тестов
    Опубликовано: 9 дней назад
  • Jira for Beginners (FREE COURSE!) 1 год назад
    Jira for Beginners (FREE COURSE!)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Создай своего ИИ агента за 20 минут (сможет каждый) 8 месяцев назад
    Создай своего ИИ агента за 20 минут (сможет каждый)
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Required ServiceNow Knowledge to Work in IT, Help Desk Incident Management Free Training Course 7 месяцев назад
    Required ServiceNow Knowledge to Work in IT, Help Desk Incident Management Free Training Course
    Опубликовано: 7 месяцев назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5