У нас вы можете посмотреть бесплатно Part 4 Toyota MR2 Spyder 1ZZ Turbo - maxpeedingrods wastegate porting actuator spring boost control или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
00:00 Intro 00:57 actuator location 01:04 0.3 bar mamba actuator spring 054-0051 01:39 Talk about actuator spring rates and target boost 02:47 Remove turbo 03:40 strip turbo on the bench 04:16 Have a look at the maxpeedingrods wastegate GT2871 GT2860 04:53 Marking the turbo for grinding and port matching 05:10 Scribe a line to show the size 05:52 Grind the weld off the rod arm 05:56 Marking the alignment before parting the weld 06:57 17mm original wastegate hole enlargement 07:27 Drilling with step bit works OK 08:44 Measuring the bore out to 23mm 09:18 Weld the arm back on 09:53 Put the turbo back together 10:16 Pressure testing the actuator motion 11:05 Assemble dump flange 11:31 Put the turbo back on the car 13:45 Road testing the new setup 14:14 Looking at the datalogs of the boost control 15:57 Outro Ending talk @MaXpeedingRods #boost #turbo #mr2 • Part 1 Toyota MR2 Spyder 1ZZ Turbo Cheap D... • Part 2 Toyota MR2 Spyder 1ZZ Turbo Convers... • Part 3 Toyota MR2 Spyder 1ZZ Turbo Convers... The forth part of the video series of the 1zz-fe turbo conversion of my 160k mile hairdresser car, using Apexi PFC, MaXpeedingRods turbo and super cheap DIY charge cooler