• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Becoming an Army Aviator скачать в хорошем качестве

Becoming an Army Aviator 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Becoming an Army Aviator
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Becoming an Army Aviator в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Becoming an Army Aviator или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Becoming an Army Aviator в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Becoming an Army Aviator

Welcome back! I'm Jacob and in this video I go over what the process is like to become an aviator in the U.S. Army. If you're interested in my ebook study guide, check it out here: http://itunes.apple.com/us/book/id144... or on Kobo for Android, Windows and Desktop users: https://www.kobo.com/us/en/ebook/heli... Want to buy me a beer or coffee as a thanks? https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr... If you are not in the Army, the place to start is talking with a recruiter first. This video covers the gap between here and starting flight school. Now there are 2 paths to choose from here because there are 2 types of aviators. There are your regular commissioned officers (lieutenants, captains, etc.) and then there are Warrant Officers. While both are aviators, their jobs differ. Commissioned officers lead and manage soldiers. To become one you are required to have a college degree. They receive orders from higher, direct soldiers, and fly when they can. Warrant Officers, on the other hand, don't manage personnel. Their job is to be the most technical and tactical experts in their aircraft and are, in most cases, the most proficient pilots. So while an officer goes to meetings and directs training/scheduling, warrant officers are continuously flying and studying their aircraft systems, missions, etc. That is, unless they are doing additional duties. Overall 1/5th of pilots are Commissioned Officers while 4/5ths are Warrant Officers. So there are 2 paths to choose from. To become an officer you must go through Officer Candidate School (OCS), Reserve Officer Training Corps (ROTC), or a military academy such as West Point. These schools are whats known as your "commissioning source." After completing one of these you are ranked on an Order of Merit (OML) where you compete against peers for your service branch. After selecting aviation you move to Ft. Rucker, Alabama for flight school. The alternate route is becoming a Warrant Officer. Here you have to first complete what is called a WOFT (Warrant Officer Flight Training) packet. This packet has a few requirements: 1. You must be eligible to join the Army. This includes passing Heigh/Weight standards and a basic physical exam. For flight packets you have to have a High School diploma and be 18-32 years old. 2. You must be able to pass an Army physical fitness test. 3. You must be eligible for a secret security clearance. This includes looking at things like previous criminal history, excessive debts, foreign ties/influences, mental health, drug history, etc. 4. You must pass the ASVAB (Armed Services Vocational Aptitude Battery). This is similar to the ACT/SAT in high school and is used to determine what military jobs you qualify for. The important part here is to not only pass but get at least a 110 GT (General Technical) score. 5. You must pass the SIFT (Selection Instrument for Flight Training) Test. This exam is to verify candidates have the mental aptitude for flying. 6. You must pass a Class 1 Flight Physical ensuring you are medically fit to fly. A big part is ensuring your vision and hearing are top notch and that there is nothing medically wrong that could prevent you from flying (seizures, blackouts, etc.). 7. You need Letters of Recommendation (minimum of 3). These can be from employers, teachers, public figures, or anyone who can speak to your character. If you're prior enlisted, you can get some of these from your chain of command. All of this will be compiled into a WOFT packet and then submitted to a selection board for review. This is why it is important to make your packet as competitive as possible. You want the best scores you can get to make your packet look the best. Ultimately, if the board gets to accept 100 packets in a quarter and there were 150 submitted, you want your packet to be in the top 100. Once your packet is accepted you ship out to Basic Training (skip this for prior enlisted) and then Warrant Officer Candidate School (WOCS), located at Fort Rucker, Alabama. Afterwards, you proceed straight into flight school. Both Commissioned Officers and Warrant Officers have to meet these basic requirements prior to flight training. For officers, you complete different parts at different times throughout the process whereas Warrant Officers do everything up front in the WOFT packet. As these officers arrive at flight school a new class starts every 2 weeks. Keep in mind that this is the current process at the time of this video and is subject to change as the Army changes policies. Well that wraps up this video. If you have any questions or comments leave them below. Be sure to hit like and subscribe as well. Once again, I'm Jacob and this is Helicopter Lessons in 10 Minutes or Less. Safe flying!

Comments
  • The SIFT Test - Part 1 4 года назад
    The SIFT Test - Part 1
    Опубликовано: 4 года назад
  • Mushing in Helicopters 4 года назад
    Mushing in Helicopters
    Опубликовано: 4 года назад
  • Пилот армейского вертолета 🔲 Уорент-офицер — как начать 3 года назад
    Пилот армейского вертолета 🔲 Уорент-офицер — как начать
    Опубликовано: 3 года назад
  • Я вернулся из школы уорент-офицеров! — ОБНОВЛЕНИЕ ВИДЕО 1 год назад
    Я вернулся из школы уорент-офицеров! — ОБНОВЛЕНИЕ ВИДЕО
    Опубликовано: 1 год назад
  • Они сокращают армейскую авиацию — вот что на самом деле говорит MILPER 25-388 1 месяц назад
    Они сокращают армейскую авиацию — вот что на самом деле говорит MILPER 25-388
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • В 2026 VPN НЕ ПОМОЖЕТ: Роскомнадзор Закрывает Интернет 4 дня назад
    В 2026 VPN НЕ ПОМОЖЕТ: Роскомнадзор Закрывает Интернет
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Day in the Life BlackHawk Pilot in the Florida Army National Guard 3 года назад
    Day in the Life BlackHawk Pilot in the Florida Army National Guard
    Опубликовано: 3 года назад
  • Advancing Blade Compressibility in Helicopters 6 лет назад
    Advancing Blade Compressibility in Helicopters
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Базовая подготовка армии США: подневная разбивка 2 года назад
    Базовая подготовка армии США: подневная разбивка
    Опубликовано: 2 года назад
  • Life AFTER Commissioning as an Army Officer 4 года назад
    Life AFTER Commissioning as an Army Officer
    Опубликовано: 4 года назад
  • Я взял интервью у пилота вертолета Национальной гвардии США UH-60 Blackhawk. 2 года назад
    Я взял интервью у пилота вертолета Национальной гвардии США UH-60 Blackhawk.
    Опубликовано: 2 года назад
  • I Tried US Army Flight School: It Broke Me 4 месяца назад
    I Tried US Army Flight School: It Broke Me
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Army CH-47F Chinook up-close:Engine Start, Taxing and Takeoff 1 год назад
    Army CH-47F Chinook up-close:Engine Start, Taxing and Takeoff
    Опубликовано: 1 год назад
  • What it's like to be an Apache pilot in the South Carolina National Guard #SCGuard 5 лет назад
    What it's like to be an Apache pilot in the South Carolina National Guard #SCGuard
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Как стать военным летчиком: путь от средней школы до летного училища! 1 год назад
    Как стать военным летчиком: путь от средней школы до летного училища!
    Опубликовано: 1 год назад
  • How to Become an Army Aviator Helicopter Pilot - Army Chief Warrant Officer Pilots - Interview 5 лет назад
    How to Become an Army Aviator Helicopter Pilot - Army Chief Warrant Officer Pilots - Interview
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Что вы получаете на базовой армейской подготовке (Форт Беннинг, сентябрь 2021 г.) 4 года назад
    Что вы получаете на базовой армейской подготовке (Форт Беннинг, сентябрь 2021 г.)
    Опубликовано: 4 года назад
  • Что такое летная школа армии США 3 года назад
    Что такое летная школа армии США
    Опубликовано: 3 года назад
  • КАК СТАТЬ АРМЕЙСКИМ ПИЛОТОМ - ПУТЬ ПРАПОР-ОФИЦЕРА 3 года назад
    КАК СТАТЬ АРМЕЙСКИМ ПИЛОТОМ - ПУТЬ ПРАПОР-ОФИЦЕРА
    Опубликовано: 3 года назад
  • Совершенно секретное подразделение России 29155 атакует Америку 1 год назад
    Совершенно секретное подразделение России 29155 атакует Америку
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5