• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Trek Allant+ 9.9s after just 500 (actually 349) km the smallest sprocket is screaming in pain & tear скачать в хорошем качестве

Trek Allant+ 9.9s after just 500 (actually 349) km the smallest sprocket is screaming in pain & tear 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Trek Allant+ 9.9s after just 500 (actually 349) km the smallest sprocket is screaming in pain & tear
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Trek Allant+ 9.9s after just 500 (actually 349) km the smallest sprocket is screaming in pain & tear в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Trek Allant+ 9.9s after just 500 (actually 349) km the smallest sprocket is screaming in pain & tear или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Trek Allant+ 9.9s after just 500 (actually 349) km the smallest sprocket is screaming in pain & tear в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Trek Allant+ 9.9s after just 500 (actually 349) km the smallest sprocket is screaming in pain & tear

In this YouTube video, I share my review and feedback on the Trek Allant+ 9.9s, a speed pedelec I've had the pleasure of riding. I've been impressed by its speed, lightness, and durability, especially when compared to previous bikes I've owned that were heavier and less durable. I've encountered issues with the bike's sprockets, specifically the two smallest ones. They don't last and have issues with jumping or not properly engaging. I've tried tightening one with an unspecified part to mitigate this, but I believe these sprockets would benefit from being made of steel to improve their longevity. I'm also concerned about the gear ratio between the last and second-last gears. The jump between them is too large, negatively impacting the bike's performance. I'm critical of the bike's design, particularly a feature that reduces support when the cadence hits 80 rpm. This design forces me to maintain a lower average cadence of around 70, which is far from optimal for my riding style. This "clever" feature increases pressure on the sprockets, exacerbated by the bike's strong Bosch Performance CX motor, leading to faster wear and tear. I conclude by urging the manufacturer to allow riders like me the freedom to maintain our natural cadence. The current setup seems to limit the bike's efficiency and my comfort as a rider.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5