У нас вы можете посмотреть бесплатно Collisions in Unity ECS - Dead Zone или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this tutorial, I'll show you how to create Dead Zones that react when players enter them. You'll learn to design and apply distinct visual materials, configure collision settings, and integrate these zones into your game. I'll also extend the collision detection system to trigger specific responses, like logging messages or altering the player's state. 0:00 - Introduction 0:06 - Goal - Collisions! 0:19 - Dead Zone - Material 0:47 - Dead Zone - Prefab & Collision Filter 1:43 - Player - Collision Filter 1:52 - Hierarchy Cleanup & positioning objects 2:30 - Idea of the implementation 2:51 - PlayerGroundComponentData 3:04 - PlayerGroundAuthoring & Baker (PhysicsCategoryTags) 4:04 - PlayerGroundAspect 4:19 - PlayerGroundSystem part 1 4:49 - PlayerComponentData - IsDead flag 5:02 - PlayerAspect - IsDead 5:17 - PlayerGroundSystem - Pointers & Unsafe code! 7:05 - Ground / Dead Zones settings 7:43 - Unity Result & Ending -------------------- We appreciate your support on the Patreon: / taleforge --------------------- Social Media: Discord: / discord Facebook: / taleforge Instagram: / taleforgegames LinkedIn: / tale-forge Reddit: / taleforge Tiktok: / taleforge Twitter: / taleforgestudio #taleforge #unity #ecs #tutorial #gamedev #games #programming #education #learning #trending