У нас вы можете посмотреть бесплатно Made in Africa, Seen Worldwide: How Media and Image Are Redefining Global Luxury или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
I had an incredible time hosting Session 1 of a special Toke Moments Live at the Heineken Lagos Fashion Week 2025. This episode, titled “Made in Africa, Seen Worldwide: How Media and Image Are Redefining Global Luxury,” features conversations with Aduke Shitta-Bey (Creative Director & Style Authority) and Ibidunni Damilola (Media Strategist & Visual Storyteller). Together, we unpack how African creativity, storytelling, and visual identity are reshaping the global definition of luxury. From the power of media to the impact of representation, this session is all about how Africa is not just participating in the conversation — it’s leading it. #WhereTasteRules #LagosFW25 #HeinekenLFW #HLFW25