У нас вы можете посмотреть бесплатно Taipei’s Most Chaotic Junction: Turbo Upgrade Sim臺北最惡路口,公館圓環渦輪升級模擬 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
台北市長決定拆除公館圓環,將其改為正交號誌路口,但這個路口的問題在哪裡? 1. 高架橋墩影響視野 2. 西側汀州路與東側小巷交織,動線複雜 3. 複雜號誌及多段待轉,增加事故率並降低通行效率 【號誌化圓環真的不好嗎?】根據荷蘭學者Fortuijn研究,渦輪廣場(Turboplein)在66秒週期內可處理每小時8800輛車,比傳統四叉路口的效率高2.19倍。圓環在號誌化後也能提升容量並優化車流。 【改造關鍵】: 1. 封閉汀州路,車流導引入環 2. 調整東側羅斯福路四段113、119、123巷 3. 設置2+3渦輪車道 這樣的方案相對經濟且有效,值得深入討論! Taipei’s Mayor plans to replace the Gongguan Roundabout with a signalised intersection. But what’s wrong with the roundabout? 1. Bridge piers block visibility. 2. Complex flow between Tingzhou Road and small alleys. 3. Complicated traffic signals and turn lanes reduce efficiency and increase accidents. Is signalising a roundabout bad? A 2013 Dutch study shows turbo roundabouts (Turboplein) can handle 8,800 vehicles per hour in a 66-second cycle, 2.19 times more efficient than a four-way intersection. Solution: 1. Close Tingzhou Road to guide traffic into the roundabout. 2. Adjust alleys on Roosevelt Road. 3. Add 2+3 turbo lanes. This cost-effective solution could improve the roundabout and deserves more discussion.