• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Why Companies Fail at Customer Experience | Yves Van Vaerenbergh | TEDxKULeuvenBrussels скачать в хорошем качестве

Why Companies Fail at Customer Experience | Yves Van Vaerenbergh | TEDxKULeuvenBrussels 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Why Companies Fail at Customer Experience | Yves Van Vaerenbergh | TEDxKULeuvenBrussels
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Why Companies Fail at Customer Experience | Yves Van Vaerenbergh | TEDxKULeuvenBrussels в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Why Companies Fail at Customer Experience | Yves Van Vaerenbergh | TEDxKULeuvenBrussels или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Why Companies Fail at Customer Experience | Yves Van Vaerenbergh | TEDxKULeuvenBrussels в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Why Companies Fail at Customer Experience | Yves Van Vaerenbergh | TEDxKULeuvenBrussels

Yves Van Vaerenbergh is an innovative professor of Customer Experience Management at KU Leuven and a keynote speaker at global conferences. Designing one of the first courses on customer experience in Europe at KU Leuven, he is also a frequent guest lecturer at universities and business schools around the world. He has published over 30 academic papers in leading scientific journals and seeks to better understand customer journey innovations, customer loyalty drivers, customer experience measurement, the role of employees, and customer dissatisfaction management, among others. As the co-founder of the Kalepa Group, a KU Leuven spin-off company, Yves inspires and assists organizations in attaining customer engagement leadership through designing and implementing successful customer experience strategies using evidence-based insights and approaches. Moreover, he has served as the Department Chair of Marketing at KU Leuven and a board member of the Faculty of Economics and Business. This talk was given at a TEDx event using the TED conference format but independently organized by a local community. Learn more at https://www.ted.com/tedx

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5