• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Chapter 19 - Müşteri Sadakati Oluşturma скачать в хорошем качестве

Chapter 19 - Müşteri Sadakati Oluşturma 3 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Chapter 19 - Müşteri Sadakati Oluşturma
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Chapter 19 - Müşteri Sadakati Oluşturma в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Chapter 19 - Müşteri Sadakati Oluşturma или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Chapter 19 - Müşteri Sadakati Oluşturma в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Chapter 19 - Müşteri Sadakati Oluşturma

Marketing Management, 16th ed., Kotler, Keller, Chernev, Chapter 19: Building Customer Loyalty Bölüm, işletmelerin müşteri sadakati oluşturma ve sürdürme stratejilerini incelerken, bunun şirket karlılığı üzerindeki doğrudan etkisini vurgulamaktadır. Sadık bir müşteri tabanı oluşturmanın önemi, yeni müşteriler edinme maliyetleriyle karşılaştırılarak açıklanmaktadır. Bölüm, müşteri sadakatini artırmak için müşteri etkileşimi, sadakat programları ve marka toplulukları oluşturma gibi çeşitli yöntemleri detaylandırmaktadır. Ayrıca, müşteri ilişkileri yönetiminin (CRM) ve müşteri yaşam boyu değeri (CLV) kavramının rolünü ele alarak, işletmelerin rekabetçi kalmak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için müşteri memnuniyeti ve güvenine nasıl odaklanmaları gerektiğini örneklerle göstermektedir.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5