У нас вы можете посмотреть бесплатно Building a 3D Scene in Godot 4 - Post Processing & World Environment или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This video is more of an experimental approach to a "tutorial video". It's more like a live stream, just that it's not a live stream 😅 I hope you enjoy the format, let me know in the comments! Here are some time stamps for you: 00:00 - Intro 02:05 - Blocking out the scene 05:30 - Compositional thoughts... 17:00 - Replacing the sketch with real assets 19:40 - Fixing some smaller things 24:00 - Adding some ground details 25:00 - Building the Temple entrance 29:40 - Adding a World Environment (Post Processing) 34:13 - SSAO (Ambient occlusion) 35:41 - SSIL (Screen Space Indirect Lighting) 37:09 - SDFGI (Signed Distance Field Global Illumination) 38:40 - Glow 39:06 - Fog 41:20 - Volumetric Fog 45:06 - Adjustments (Color Correction) 47:00 - Setting up the main Light and Scene Exposure 59:36 - Adding a Daycycle 1:12:12 - Finished Scene 1:15:00 - Comparing the Sketch to the Result 1:18:00 - Outro Link to the original demo repo (this scene here is Demo2_SDFGI.tscn) https://github.com/RPicster/godot4-de...