• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

#707 скачать в хорошем качестве

#707 3 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
#707
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: #707 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно #707 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон #707 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



#707

Agility requires marketing leaders to evolve from campaign-based thinking to relationship-based strategy—especially when working with creators who influence not just clicks, but for a meaningful connection with customers. Today we’re going to talk about the creator economy and how brands like PepsiCo, Unilever, and more are leaning into long-term creator partnerships to drive relevance, resonance, and ultimately, ROI. To help me discuss this topic, I’d like to welcome Brit Starr, CMO of CreatorIQ. About Brit Starr Brit Starr is the Chief Marketing Officer at CreatorIQ, the leading enterprise platform revolutionizing influencer marketing for thousands of brands and agencies, including Nestlé, Sephora, and Unilever. With over 15 years of experience in marketing and consulting, Brit has played pivotal roles at some of the most iconic consumer brands, including Lyft, Guitar Center, Shiner Beer, Verve Coffee Roasters, and Trulia. Brit Starr on LinkedIn:   / britmccorquodale   Resources CreatorIQ: https://www.creatoriq.com (https://www.creatoriq.com/) https://www.creatoriq.com (https://www.creatoriq.com/) The Agile Brand podcast is brought to you by TEKsystems. Learn more here: https://www.teksystems.com/versionnex... Catch the future of e-commerce at eTail Boston, August 11-14, 2025. Register now: https://bit.ly/etailboston and use code PARTNER20 for 20% off for retailers and brands Don't Miss MAICON 2025, October 14-16 in Cleveland - the event bringing together the brights minds and leading voices in AI. Use Code AGILE150 for $150 off registration. Go here to register: https://bit.ly/agile150" Connect with Greg on LinkedIn:   / gregkihlstrom   Don't miss a thing: get the latest episodes, sign up for our newsletter and more: https://www.theagilebrand.show (https://www.theagilebrand.show/) Check out The Agile Brand Guide website with articles, insights, and Martechipedia, the wiki for marketing technology: https://www.agilebrandguide.com (https://www.agilebrandguide.com/) The Agile Brand is produced by Missing Link—a Latina-owned strategy-driven, creatively fueled production co-op. From ideation to creation, they craft human connections through intelligent, engaging and informative content. https://www.missinglink.company (https://www.missinglink.company/)

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5