У нас вы можете посмотреть бесплатно Comcast's 10 year customer experience journey или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Seth Adler is joined by CX Network Advisory Board member Todd Gilliam from Comcast. Todd discusses how Comcast has cleaned up its image over the last 10 years with targeted customer experience projects. Get access to content on the go, our new app is available on: App Store: https://apple.co/2VpawSx Google Play: http://bit.ly/CX-APP Have a question? We are here to help. Visit our Website: https://www.cxnetwork.com/ Email Address: [email protected] SUBSCRIBE to our YouTube channel for more videos: / @cxnetworktv Find us on Twitter: / cx_network Like us on Facebook: / cxnetwork