• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Otto has used AI to reduce its returns скачать в хорошем качестве

Otto has used AI to reduce its returns 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Otto has used AI to reduce its returns
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Otto has used AI to reduce its returns в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Otto has used AI to reduce its returns или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Otto has used AI to reduce its returns в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Otto has used AI to reduce its returns

Digital Marketing News; http://webcertain.tv The German ecommerce site Otto has used artificial intelligence to reduce its number of returned items. Returned items cost Otto millions of Euros every year, something that it thought could be tackled with some artificial intervention. First of all, Otto identified that there were two key factors that increased the likelihood of a customer returning their item: the item arriving more than two days after ordering, and multiple items being delivered separately rather than all at once. These factors seemed like difficult ones to tackle, as Otto sells products made by other brands and therefore needs to order in the items as they do not stock them themselves. This is where artificial intelligence came in. Otto used a deep learning algorithm to predict which items would be sold – and therefore needed to be ordered in – based on 200 different factors including past sales, searches and weather data. The system predicted, with a 90% accuracy rate, which items would be sold within a one month period. Otto now lets the system automatically order 200,000 items every month, which has led to around 2 million fewer items being returned per year. Otto’s success with AI shows that it can be used in innovative ways within the ecommerce landscape to make processes work smoother.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5