У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Deal with an Angry Customer or End-User: Customer Service Training 101 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
http://www.doncrawley.com Learn 3 quick tips to help you diffuse anger, maintain calm, and manage an emotionally-charged confrontation. In this customer service tutorial, IT author/speaker Don R. Crawley shares three ways to deal with an angry customer or end-user. Dealing with difficult people is a fact of life, especially for customer service reps or IT help desk staff members. In this customer service training video, you'll learn three ways to help manage the situation to produce a positive outcome for yourself, your customer or end-user, and your organization.