• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Efficacy or Rigidity? Power, Influence, and Social Learning in the U.S. Senate, 1973–2005 скачать в хорошем качестве

Efficacy or Rigidity? Power, Influence, and Social Learning in the U.S. Senate, 1973–2005 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Efficacy or Rigidity? Power, Influence, and Social Learning in the U.S. Senate, 1973–2005
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Efficacy or Rigidity? Power, Influence, and Social Learning in the U.S. Senate, 1973–2005 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Efficacy or Rigidity? Power, Influence, and Social Learning in the U.S. Senate, 1973–2005 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Efficacy or Rigidity? Power, Influence, and Social Learning in the U.S. Senate, 1973–2005 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Efficacy or Rigidity? Power, Influence, and Social Learning in the U.S. Senate, 1973–2005

Academy of Management Discoveries: September 2019, Vol. 5, No. 3. Read the full article: https://journals.aom.org/doi/full/10.... Efficacy or Rigidity: Power, Influence, and Social Learning in the U.S. Senate, 1973-2005 By Christopher C. Liu and Sameer B. Srivastava Organizations have idiosyncratic norms and practices that govern the exercise of power. Newcomers learn these unwritten rules through organizational socialization. In organizations with dominant and subordinate groups, structural power can shift between groups as the resources they control ebb and flow. We examine how entering the organization in a dominant group affects: (1) the ability to exert influence following subsequent structural shifts in power; and (2) the rate at which people learn to wield influence. On one hand, entering in a dominant group may boost self-efficacy and catalyze social learning about effective influence tactics. On the other, entering in a dominant group may make people susceptible to the adverse psychological consequences of experiencing power, which inhibit social learning. We examine these dynamics in the context of the U.S. Senate from 1973 to 2005. We find partial support for both accounts: (1) senators who entered in the political majority were less effective than their counterparts who entered in the minority at converting subsequent structural shifts of power into influence; however, (2) majority entrants learned how to wield influence following such shifts at a faster rate than did minority entrants. We discuss implications for research on power, learning, and socialization.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5