• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Putting the Turbo in Turbo Stang: Enough Boost To Produce 900+ HP - Horsepower S12, E19 скачать в хорошем качестве

Putting the Turbo in Turbo Stang: Enough Boost To Produce 900+ HP - Horsepower S12, E19 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Putting the Turbo in Turbo Stang: Enough Boost To Produce 900+ HP - Horsepower S12, E19
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Putting the Turbo in Turbo Stang: Enough Boost To Produce 900+ HP - Horsepower S12, E19 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Putting the Turbo in Turbo Stang: Enough Boost To Produce 900+ HP - Horsepower S12, E19 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Putting the Turbo in Turbo Stang: Enough Boost To Produce 900+ HP - Horsepower S12, E19 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Putting the Turbo in Turbo Stang: Enough Boost To Produce 900+ HP - Horsepower S12, E19

It's phase two of the Turbo Stang project. After building a stout, fuel-injected motor, now it's time to build and install the turbocharger. The HorsePower team will show you how to make enough boost to produce 900+ horsepower. And, after they're finished putting the parts together, they'll test the results on their engine dyno. Then, it's time to drop it into their old, 1992 Mustang. #turbo #mustang Follow POWERNATION Everywhere: http://www.powernationtv.com   / powernationtv     / powernationtv   PARTS USED IN THIS EPISODE: Accufab,Inc.: Clamshell Clamp custom 90mm throttle body, Clamshell Clamp, 4" ferrule, IAC block off plate, throttle position sensor. ARP: ARP Fastener Bulk Bins, pre-loaded with Stainless Steel and Black Oxide Fasteners, Washers, Nuts and more. Bassani Manufacturing: 1 5/8" Equal length coated headers. Bassani Manufacturing: 1 5/8" Equal length coated headers. CP Pistons: Custom pistons, rings, wrist pins, and locks. Crower Cams & Equipment Co., Inc.: One-piece pushrod 5/16" 8.350 length Crower Cams & Equipment Co., Inc.: 4340 Forged steel crankshaft custom stroke, Maxi-Light #5 connecting rods, severe duty roller lifters, 8620 billet roller camshaft. Crower Cams & Equipment Co., Inc.: Shaft mounted rocker arms 1.6 ratio Custom Autosound: AM-FM Stereo, 240 Watts, USB Port for Flash Memory MP3/WMA Playback, Direct 10 CD Changer Control, Alpha Numeric id3 Display for MP3/WMA files, Electronic Tuning and Volume Control, 4 way Fader, Left Right Balance, Digital Clock, 2 Channel RCA Auxiliary Input for Satellite / iPod etc., 16 Pre-sets (12FM-4AM), 4 Channel RCA Pre-outs, Separate Bass and Treble, USA/Euro Tuner, Power Antenna Lead. Denso: Iridium racing spark plugs. Dynamic Test Systems / (DTS): Dyno cell and pressure transducer. Hellion Power Systems: Turbonetics Turbocharger (88mm), 16 gauge Stainless Steel hot and cold parts (Mild Steel Headers), Spearco high flow air to air intercooler, High flow Turbonetics wastegate, Silicone hose kit, Stainless T-bolt clamp kit, 45 mm Blow-off valve, Oil feed and drain lines. All other necessary hardware to install kit. High Performance Controls: The MFI system was designed from the ground up to provide a very simple and easy to understand tuning interface specifically for race only applications requiring very high fuel flow rates. K&N: K&N Performance Gold Oil Filter Loctite: Copper Anti-Seize MSD Ignition: Digital 6-Plus Ignition Controller. MSD Ignition: Pro Billet small cap distributor for 351W, ignition coil HVC-2, spark plug wire set 8.5mm Super Conductor. Pace Performance: 350cid 290HP Base Engine, Complete 290/350 Crate Engine With Chrome Valve Covers & Air Cleaner, Complete 290/350 Crate Engine With Black Valve Covers & Air Cleaner, Complete 290/350 Crate Engine With Gray Valve Covers & Air Cleaner. Robert Bosch LLC: High performance "blue top" fuel injectors 1680cc(160lb/hr). Stage 8 Locking Fasteners: STAGE 8 locking fasteners Trick Flow Specialties: Trick Flow CNC ported 225cc cylinder heads with 70cc combustion chambers. Performance head gaskets for use with o-rings, & an upper plenum kit. World Products: Man O' War SBF engine block with 4.030 bore and 9.5" deck, Man O' War polished valve covers.

Comments
  • Race Ready Roll Cage for the Turbo Stang - Horsepower S12, E20 5 лет назад
    Race Ready Roll Cage for the Turbo Stang - Horsepower S12, E20
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Сборка гоночного 5-литрового Coyote из кучи деталей — мощность двигателя S8, E10 4 года назад
    Сборка гоночного 5-литрового Coyote из кучи деталей — мощность двигателя S8, E10
    Опубликовано: 4 года назад
  • I TURBOCHARGED My Cheap Jeep Wrangler On A SUPER LOW Budget! Listen To This Whistle! TURBO JEEP! 1 год назад
    I TURBOCHARGED My Cheap Jeep Wrangler On A SUPER LOW Budget! Listen To This Whistle! TURBO JEEP!
    Опубликовано: 1 год назад
  • 408 STROKER FORD TURBO BUILD & DYNO. TURBO ON TURBO ACTION. HOW MUCH POWER DOES A TURBO 408 MAKE? 2 года назад
    408 STROKER FORD TURBO BUILD & DYNO. TURBO ON TURBO ACTION. HOW MUCH POWER DOES A TURBO 408 MAKE?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Building A 409 From The Block Up - HorsePower S12, E10 5 лет назад
    Building A 409 From The Block Up - HorsePower S12, E10
    Опубликовано: 5 лет назад
  • How to get more power out of your small Block Ford 5 лет назад
    How to get more power out of your small Block Ford
    Опубликовано: 5 лет назад
  • По сравнению с поворотными клапанами обычные клапаны выглядят нелепо. Почему мы их не используем? 1 год назад
    По сравнению с поворотными клапанами обычные клапаны выглядят нелепо. Почему мы их не используем?
    Опубликовано: 1 год назад
  • Full Build: Junkyard Classic Ford Bronco to Trail BEAST! 2 года назад
    Full Build: Junkyard Classic Ford Bronco to Trail BEAST!
    Опубликовано: 2 года назад
  • Junkyard 351w budget turbo build pt9 5 лет назад
    Junkyard 351w budget turbo build pt9
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Why Ford Tried to Bury the 351 Cleveland Engine Forever 3 месяца назад
    Why Ford Tried to Bury the 351 Cleveland Engine Forever
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Revitalizing A Ford 390FE With A Modern Twist - Engine Power S3, E7 3 года назад
    Revitalizing A Ford 390FE With A Modern Twist - Engine Power S3, E7
    Опубликовано: 3 года назад
  • За рулем Mustang 1966 года с двигателем Ford V8 мощностью 375 л.с. объемом 289 л.с., который я по... 1 год назад
    За рулем Mustang 1966 года с двигателем Ford V8 мощностью 375 л.с. объемом 289 л.с., который я по...
    Опубликовано: 1 год назад
  • Maxing Out a Ford 460 to 557 Cubic Inches - Engine Power S2, E21 6 лет назад
    Maxing Out a Ford 460 to 557 Cubic Inches - Engine Power S2, E21
    Опубликовано: 6 лет назад
  • ENGINE MASTERS  S3E37  1,500HP Junkyard Short Block! 11 месяцев назад
    ENGINE MASTERS S3E37 1,500HP Junkyard Short Block!
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • HEMI V8 – История Полусферических Монстров 4 месяца назад
    HEMI V8 – История Полусферических Монстров
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Supercharging the Mustang everyone says is trash 8 месяцев назад
    Supercharging the Mustang everyone says is trash
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Ford 460 Engine Build Part 3 - Horsepower S13, E10 6 лет назад
    Ford 460 Engine Build Part 3 - Horsepower S13, E10
    Опубликовано: 6 лет назад
  • THE TURBO 300 IS BACK! Ford’s Inline-Six Beast Returns For Our 66 Mustang Budget Drag Car! #ford 5 месяцев назад
    THE TURBO 300 IS BACK! Ford’s Inline-Six Beast Returns For Our 66 Mustang Budget Drag Car! #ford
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Три Легендарных Двигателя | TDI, 3S, OM606 — Вечное Железо 12 дней назад
    Три Легендарных Двигателя | TDI, 3S, OM606 — Вечное Железо
    Опубликовано: 12 дней назад
  • Безумный трюк с карбюратором GM, превративший медленные V8 в монстров! 4 дня назад
    Безумный трюк с карбюратором GM, превративший медленные V8 в монстров!
    Опубликовано: 4 дня назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5