• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Moguntia x Vypr | How Consumer Insights Helped a Heritage Brand Evolve for Modern Audiences скачать в хорошем качестве

Moguntia x Vypr | How Consumer Insights Helped a Heritage Brand Evolve for Modern Audiences 8 дней назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Moguntia x Vypr | How Consumer Insights Helped a Heritage Brand Evolve for Modern Audiences
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Moguntia x Vypr | How Consumer Insights Helped a Heritage Brand Evolve for Modern Audiences в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Moguntia x Vypr | How Consumer Insights Helped a Heritage Brand Evolve for Modern Audiences или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Moguntia x Vypr | How Consumer Insights Helped a Heritage Brand Evolve for Modern Audiences в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Moguntia x Vypr | How Consumer Insights Helped a Heritage Brand Evolve for Modern Audiences

Founded in 1903, Moguntia is a fourth-generation family business with over 120 years of experience bringing food to life. Specialising in seasonings, sauces, and marinades, the company serves both retail and B2B customers across Europe — blending heritage craftsmanship with innovation and sustainability. https://www.moguntia.com/ When Moguntia set out to modernise its brand and unify two separate product ranges in the German market under one new identity — The Spice Lab — they faced a major challenge: evolve without losing their loyal, long-standing customers. 💡 The Challenge: Consolidate two brands into one, without losing market share Appeal to both traditional B2B customers and younger retail audiences Test design, naming, and pricing decisions tailored to the German market Ensure SKU reductions would still deliver growth potential ⚙️ How Vypr Helped: By partnering with Vypr, Moguntia was able to make confident, data-backed decisions at every stage of their rebrand using agile, real-time consumer testing with German audiences: 🎨 Design Testing: Validated multiple packaging and brand identity concepts with real consumers. 🧾 Name & Pricing Validation: Confirmed optimal brand names and RRPs for relevance and appeal. 👥 Audience Insights: Identified how different consumer groups — by age, profession, and retail habits — responded to each proposed change. 📈 The Outcome: With Vypr’s agile insights, Moguntia successfully launched The Spice Lab, a unified and modernised brand that bridges tradition and innovation — appealing to new audiences while strengthening loyalty with their long-term customers. Join brands like Moguntia and use real consumer insight to launch with confidence. Book a demo today and see how Vypr can help you validate ideas, test concepts, and accelerate success. https://vyprclients.com/book-a-demo/

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5