У нас вы можете посмотреть бесплатно How to create a procedural environment with Vellum in Houdini | FREE TUTORIAL или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This is a 3D environment project created in Houdini, featuring a Mixamo character animation and a Vellum Cloth simulation. The rocks and grass assets were imported from Quixel Bridge (Megascans), and the entire scene was rendered with Redshift. The goal of this project was to experiment with realistic outdoor lighting, cloth dynamics, and character interaction in a natural environment. Everything from terrain setup to final rendering was handled procedurally inside Houdini. If you enjoy this kind of Houdini, Redshift, or VFX breakdown content, feel free to like, comment, and subscribe for more! PROJECT FILE: / oguzozpamukdesign You can reach me by following my other social media accounts. 🙋♂️ Instagram / oguzozpamukdesign X https://x.com/oguzozpamukfx Website https://www.oguzozpamuk.com You can use my e-mail address for your messages. 📧 [email protected] #Houdini #Redshift #Vellum #Mixamo #Quixel #Megascans #3DEnvironment #3DArt #VFX #ClothSimulation #Procedural #CGI #EnvironmentDesign #HoudiniFX #Render #Animation