У нас вы можете посмотреть бесплатно Designing Alchemy Laboratory - Castlevania: SotN for Sega MegaDrive & Genesis - Dev Diary 10 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
A little update video for everyone, as it's been a while! The two little sections featured in the video for download. Will play on both real hardware and emulators (although the music especially might not sound the best in the later) . Just click on the download button in the top left, ignore the message about "something went wrong": https://www.dropbox.com/s/x51m3qd0z7s... https://www.dropbox.com/s/me6zd01e0rs... Note that there is still a lot of jank in Alucard's movement code, but much of this will be rewritten soon anyway. Press A or X (sorry, can't remember which) to cycle through the sub-weapon icons. Enjoy! Timestamps: 0:00 Intro 0:29 New Alchemy Lab Area & Enemy 6:39 A look at the redesigned first section 8:54 Analysing Castlevania Bloodlines' level design 10:37 A first look at Alchemy Lab overall design plan 14:53 New music & enemy sprites