У нас вы можете посмотреть бесплатно Why the Age of Outrage is diluting the или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Claire Lehmann, editor of online publication Quilette, tells Charles Wooley the ‘Age of Outrage’ can be linked to “incentivising the display of victimhood” – where individuals are outraged on behalf of another person whose identity group they relate to. Claire believes that social media movements such as the #MeToo campaign are actually diluted through this behaviour. WATCH more of 60 Minutes Australia: https://www.60minutes.com.au LIKE 60 Minutes Australia on Facebook: / 60minutes9 FOLLOW 60 Minutes Australia on Twitter: / 60mins FOLLOW 60 Minutes Australia on Instagram: / 60minutes9 For forty years, 60 Minutes have been telling Australians the world’s greatest stories. Tales that changed history, our nation and our lives. Reporters Liz Hayes, Allison Langdon, Tara Brown, Charles Wooley, Liam Bartlett and Tom Steinfort look past the headlines because there is always a bigger picture. Sundays are for 60 Minutes.