• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to Brief a Jeppesen Vor Approach Chart - [Practical Advice From A Boeing Captain]. скачать в хорошем качестве

How to Brief a Jeppesen Vor Approach Chart - [Practical Advice From A Boeing Captain]. 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to Brief a Jeppesen Vor Approach Chart - [Practical Advice From A Boeing Captain].
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to Brief a Jeppesen Vor Approach Chart - [Practical Advice From A Boeing Captain]. в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Brief a Jeppesen Vor Approach Chart - [Practical Advice From A Boeing Captain]. или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to Brief a Jeppesen Vor Approach Chart - [Practical Advice From A Boeing Captain]. в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to Brief a Jeppesen Vor Approach Chart - [Practical Advice From A Boeing Captain].

Today's video is about the VOR approach Chart. We are going to dive into a VOR approach chart and analyze each point. It is very important to have a clear structure when briefing an approach chart, especially when you are dealing with a non-precision approach. The structure that I built up during the last 10+ years flying the B737 is very simple at it will make sure you won't leave any important information behind. When briefing the approach chart I go left to right, top to bottom. In the video we are going to talk about the importance of the FAF, we also going to define the difference between a Minimum Descent Altitude and the Decision Altitude, we will see how to read and understand the lateral and the vertical profile of the VOR approach. Briefing an Approach chart is easy once you know the meaning of each field and have a good briefing structure. It is important you identify your FAF (Final Approach Fix) on your chart, also, make sure the missed approach procedure is clear to you. Remember to perform the Altitude checks when performing a Non-Precision approach since you don't have vertical guidance like the ILS has. If you want to know more about the missed approach watch the following YouTube video by clicking the link below:    • Missed Approach Procedure Explained by a B...   MSA video:    • Minimum Sector Altitude (MSA)  - [How To K...   Transition Level Video:    • Transition Level: What It Is, Why It Impor...   Transition Altitude Video:    • Altimeter Setting - [Transition Altitude, ...   Aircraft Approach Categories YouTube Video:    • Aircraft Approach Categories Explained By ...   #PILOTCLIMB If you feel like donating to the PILOTCLIMB channel you can send a PayPal or a crypto transaction to the addresses below: PayPal: https://www.paypal.me/PilotClimb BTC address : 3DMaWztGYufX9WH33hSVNouwVpMEBA6m1t ETH: 0x486fcA0234e2950D2068d1171379F5Efb36B911A ============================================================== Disclaimer: THIS VIDEO IS FOR ENTERTAINMENT PURPOSES ONLY. NOT FOR REAL-LIFE OPERATIONS. PLEASE REFER TO THE OFFICIAL MANUAL AND DOCUMENTATION. ==============================================================

Comments
  • How To Fly A VOR Approach On A Boeing 737 Explained By A Boeing Captain [Vor Approach Series PART 3] 4 года назад
    How To Fly A VOR Approach On A Boeing 737 Explained By A Boeing Captain [Vor Approach Series PART 3]
    Опубликовано: 4 года назад
  • Запомните навсегда записи в шаблоне удержания 6 лет назад
    Запомните навсегда записи в шаблоне удержания
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Jeppesen Approach Plates - [Bried an Approach Chart Like an Airline Pilot]. 5 лет назад
    Jeppesen Approach Plates - [Bried an Approach Chart Like an Airline Pilot].
    Опубликовано: 5 лет назад
  • How to read a Jeppesen ILS approach chart 5 лет назад
    How to read a Jeppesen ILS approach chart
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Fenix A320 Tutorial: Flying a VOR Approach realistically | Real Airbus Pilot 1 год назад
    Fenix A320 Tutorial: Flying a VOR Approach realistically | Real Airbus Pilot
    Опубликовано: 1 год назад
  • How to Brief a Jeppesen Approach Chart: Boldmethod Live Трансляция закончилась 6 лет назад
    How to Brief a Jeppesen Approach Chart: Boldmethod Live
    Опубликовано: Трансляция закончилась 6 лет назад
  • Minimum Sector Altitude (MSA)  - [How To Keep The Separation From The Terrain At All Times]. 4 года назад
    Minimum Sector Altitude (MSA) - [How To Keep The Separation From The Terrain At All Times].
    Опубликовано: 4 года назад
  • Circle To Land Approach Explained By an Airline Captain! 3 года назад
    Circle To Land Approach Explained By an Airline Captain!
    Опубликовано: 3 года назад
  • Военная приёмка. Газотурбинные двигатели. Наземные. Часть 1. 18 часов назад
    Военная приёмка. Газотурбинные двигатели. Наземные. Часть 1.
    Опубликовано: 18 часов назад
  • How To Intercept VOR Radials - [Boeing 737 Full Flight]. 4 года назад
    How To Intercept VOR Radials - [Boeing 737 Full Flight].
    Опубликовано: 4 года назад
  • Briefing SIDs and STARs: Boldmethod Live Трансляция закончилась 6 лет назад
    Briefing SIDs and STARs: Boldmethod Live
    Опубликовано: Трансляция закончилась 6 лет назад
  • Standard Arrival Route (STAR) Explained - [How to read a Standard Arrival Chart Like a PRO]. 5 лет назад
    Standard Arrival Route (STAR) Explained - [How to read a Standard Arrival Chart Like a PRO].
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Катастрофа Ту-154 в Мамонах - анализ Юрия Каширских. 2 дня назад
    Катастрофа Ту-154 в Мамонах - анализ Юрия Каширских.
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Ан-8 MSFS2004 2 дня назад
    Ан-8 MSFS2004
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Approach Briefing 11 лет назад
    Approach Briefing
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Approach Chart Briefing 9 лет назад
    Approach Chart Briefing
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Final Approach Fix (FAF) MUST WATCH video!! Biggest Misconception Explained - [All You Need To know] 5 лет назад
    Final Approach Fix (FAF) MUST WATCH video!! Biggest Misconception Explained - [All You Need To know]
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 1 день назад
    "Командир, может уйдём?!" Ужас Рейса Air India 1344, 7 августа 2020 год
    Опубликовано: 1 день назад
  • B737 MAX вылетел из Торонто в условиях турбулентности (ПОЛНОЕ УПРАВЛЕНИЕ!) 2 года назад
    B737 MAX вылетел из Торонто в условиях турбулентности (ПОЛНОЕ УПРАВЛЕНИЕ!)
    Опубликовано: 2 года назад
  • Boeing 737MAX into London Heathrow + Pilot Landing Briefing 3 года назад
    Boeing 737MAX into London Heathrow + Pilot Landing Briefing
    Опубликовано: 3 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5