• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Fit vs Intent: Where Should Marketers Really Place Their Bet? скачать в хорошем качестве

Fit vs Intent: Where Should Marketers Really Place Their Bet? 8 дней назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Fit vs Intent: Where Should Marketers Really Place Their Bet?
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Fit vs Intent: Where Should Marketers Really Place Their Bet? в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Fit vs Intent: Where Should Marketers Really Place Their Bet? или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Fit vs Intent: Where Should Marketers Really Place Their Bet? в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Fit vs Intent: Where Should Marketers Really Place Their Bet?

Should marketers prioritize targeting companies that perfectly match their ICP or focus on buyers showing active buying signals in the market? In this episode, industry experts break down the realities of ICP development, third party intent accuracy, sales and marketing alignment, website engagement signals, ABM complexity, and how to balance both fit and intent for smarter targeting. Whether you work in digital marketing, ABM, demand generation or marketing operations, this conversation offers practical frameworks and real-world examples you can use immediately. Participants: Corey Kyte, Senior Digital Marketing Manager, Clarity Elizabeth, Growth Marketing Lead, Siteimprove Anish, Martech Insights and Operations, Synopsys Gary Maggiolino, Senior Manager of Global Marketing Technology, InterSystems Giorgia Favaretto Illig, Global Head of Marketing, S&P Global Mobility Chapters: 00:00 Introduction 02:08 Defining the core debate fit based targeting versus intent based targeting 02:30 Why fit matters and how it aligns with product market potential 03:23 The limits of intent signals and noise from non ICP audiences 04:09 Why marketers need a balance of both fit and intent 05:25 How marketers plant future demand and create long term value 06:26 Using fit and intent scoring models 07:18 Matrix grading and ICP tiering approaches 08:05 Lead queues, stagnation and segment prioritization 08:41 Adding website activity as a third signal in the targeting trifecta 10:33 Where third party intent falls short 11:33 Should sales or marketing own ICP identification 13:28 Why sales and marketing must co build ICP lists 14:08 Tiered segmentation and organic intent signals 15:29 Using intent for customer retention and expansion 16:14 Monitoring competitor research behavior among active customers 16:49 Bottom up and top down methods for building ICP 17:11 Granularity and limitations of account level intent 18:06 Evaluating accuracy, noise and real buying signals 18:51 How teams manage intent data in CRM and MAP systems

Comments
  • Webinar: How to Do Competitive Analysis by SiriusDecisions PM 6 лет назад
    Webinar: How to Do Competitive Analysis by SiriusDecisions PM
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Why Oracle is Crashing Right Now | Prof G Markets 6 часов назад
    Why Oracle is Crashing Right Now | Prof G Markets
    Опубликовано: 6 часов назад
  • Afera z 4 часа назад
    Afera z "cichymi doradcami" w PZU. Tak się broni przyjaciółka Kaczyńskiego
    Опубликовано: 4 часа назад
  • What is Branding? A deep dive with Marty Neumeier Трансляция закончилась 5 лет назад
    What is Branding? A deep dive with Marty Neumeier
    Опубликовано: Трансляция закончилась 5 лет назад
  • FlyWire Town Hall 3 года назад
    FlyWire Town Hall
    Опубликовано: 3 года назад
  • Изучите стратегию бренда за 17 минут (ускоренный курс 2025 года) 4 года назад
    Изучите стратегию бренда за 17 минут (ускоренный курс 2025 года)
    Опубликовано: 4 года назад
  • Обзор структуры определения размера рынка: стиль Bain 6 лет назад
    Обзор структуры определения размера рынка: стиль Bain
    Опубликовано: 6 лет назад
  • The Art of Marketing — for Good | Raja Rajamannar | TED 10 месяцев назад
    The Art of Marketing — for Good | Raja Rajamannar | TED
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Ron & Michael Baron on Elon Musk, Tesla and the next big, opportunities in the market 4 часа назад
    Ron & Michael Baron on Elon Musk, Tesla and the next big, opportunities in the market
    Опубликовано: 4 часа назад
  • A product-market-fit masterclass | Kareem Amin (Clay) 1 год назад
    A product-market-fit masterclass | Kareem Amin (Clay)
    Опубликовано: 1 год назад
  • How To Start A Digital Marketing Agency in 2025 (Step by Step) 1 год назад
    How To Start A Digital Marketing Agency in 2025 (Step by Step)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Алесь Бяляцкі: Мы не бачым пакуль што святла ў тунэлі, але мусім ісці наперад #беларусь 1 день назад
    Алесь Бяляцкі: Мы не бачым пакуль што святла ў тунэлі, але мусім ісці наперад #беларусь
    Опубликовано: 1 день назад
  • Как использовать сегментацию рынка: разработка целевого рынка 12 лет назад
    Как использовать сегментацию рынка: разработка целевого рынка
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Новый скандал в оппозиции: всё сложнее, чем кажется. Разбираемся в причинах конфликта 1 день назад
    Новый скандал в оппозиции: всё сложнее, чем кажется. Разбираемся в причинах конфликта
    Опубликовано: 1 день назад
  • E135: How to position yourself as a winner rather than a loser on AI? 6 часов назад
    E135: How to position yourself as a winner rather than a loser on AI?
    Опубликовано: 6 часов назад
  • The AI Advantage: Navigating the New Age of Work and AI 13 дней назад
    The AI Advantage: Navigating the New Age of Work and AI
    Опубликовано: 13 дней назад
  • Зеленский в Берлине, Конец американского мира, Чем взяли Лукашенко. Обсудим с Владимиром Пастуховым Трансляция закончилась 1 день назад
    Зеленский в Берлине, Конец американского мира, Чем взяли Лукашенко. Обсудим с Владимиром Пастуховым
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 день назад
  • The ONLY Meta Ads Targeting Tutorial You Need in 2025 5 месяцев назад
    The ONLY Meta Ads Targeting Tutorial You Need in 2025
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Stop Being a Worker - Start Thinking Like the Owner 1 день назад
    Stop Being a Worker - Start Thinking Like the Owner
    Опубликовано: 1 день назад
  • Facebook Ads Tutorial - 2025 FREE COURSE for Beginners 1 год назад
    Facebook Ads Tutorial - 2025 FREE COURSE for Beginners
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5