У нас вы можете посмотреть бесплатно Carbon Group | Devlog #2: Multiplayer Network Replicated City Sample Destructive Vehicles in Lyra или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
🎥 Devlog: Multiplayer Network Replicated City Sample with Destructible Vehicles in Lyra Welcome to our latest devlog video, where we dive into the exciting world of multiplayer network replication and destructive vehicles in Lyra! In this episode, we'll take you behind the scenes as we showcase our latest project: a multiplayer city sample featuring fully network replicated gameplay and dynamic destructible vehicles. 🔗 Timestamps: 0:00 - Demo/Introduction 0:47 - BP_Vehicle - The base class modifications 2:25 - BP_VehicleInteraction - Looking at the actor component 2:42 - GA_Possess - Checking out the gameplay ability to possess 2:59 - LyraCharacter.h - Changes in h and cpp files 4:00 - Door Collision - The capsule collision 6:47 - Issues with input forwarding 8:13 - SK_vehCar_Vehicle06 Skeleton - Adding sockets 8:30 - How to set location for sockets 11:30 - ABP_Mannequin_Base - Setting the driving animation 12:45 - Demo Listen Server 13:40 - Demo Listen Server with multiple clients 14:23 - Final Demo and Thoughts Connect with Us 🌐 tangoalphallc.com 🐦 twitter.com/tangoalphadev 📷 instagram.com/tangoalphadev 👥 patreon.com/tangoalpha #unrealengine5 #ue5tutorial #gamedev #carbongroupgame #devlog #thematrix #citysample