• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Data is the Oil but Emotion is the Engine | Ken Hughes скачать в хорошем качестве

Data is the Oil but Emotion is the Engine | Ken Hughes 5 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Data is the Oil but Emotion is the Engine | Ken Hughes
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Data is the Oil but Emotion is the Engine | Ken Hughes в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Data is the Oil but Emotion is the Engine | Ken Hughes или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Data is the Oil but Emotion is the Engine | Ken Hughes в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Data is the Oil but Emotion is the Engine | Ken Hughes

Customer data is invaluable, but it is human creativity that transforms that data into meaningful customer experiences. ‘Data is the New Oil’ but raw data, just like crude oil, needs refining to create emotional connections that drive customer or employee loyalty. This month I share three examples of brands using data to engage customers, predict needs and deepen relationships. From utilities, retail and financial services, data married with human creative ingenuity providing powerful results. The core message is clear: while AI and automation can enhance efficiency, real CX success lies in making customers feel seen, valued, and understood. Data must be creatively applied to spark genuine emotion. In a world of increasing technology, connection — not automation — will always be the ultimate differentiator. Now widely known as the ‘King of Customer Experience’, Ken Hughes is considered one of the World’s top speakers on consumer behaviour and values, organizational change, the customer and employee experience, leadership, agility, creativity and innovation. He blends his expertise in consumer and cyber psychology, behavioural economics, motivation theory and social anthropology to explore the needs of modern consumerism, leadership and the world of work and predict the changes to come. You can learn more about Ken Hughes and book any of his keynotes and workshops here: www.kenhughes.com

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5