У нас вы можете посмотреть бесплатно Flying IFR in a LIGHT SPORT Airplane - How it’s done или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video, I explain the recent upgrade I made to the Vans RV-12 Light Sport airplane to make it IFR capable and IFR legal. This includes flying into IMC (instrument meteorological conditions). I’ll explain what I had to do to install a new Garmin GPS175 IFR navigator, then we’ll go for a flight to practice some RNAV GPS approaches and follow the glide slope down to LPV minimums. LPV minimums on an approach are as good or better than an ILS approach in most cases. The only way to legally fly Instrument Flight Rules in a Light Sport Aircraft is to take a close look at the regulations for experimental aircraft. Link to the Varla Eagle One V2 Scooter for $100 off! Use the code “Florida” at checkout. https://varlascooter.com/FloridaFlying 00:00 Intro 01:24 Update 02:22 IFR Legal in LightSport? 04:00 GPS Install Process 07:08 Test Flight 11:04 Varla Scooter 13:08 1st Approach 14:08 2nd Approach 16:18 Windy Landing