У нас вы можете посмотреть бесплатно The Most Efficient Way to Handle Script References или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Stop wasting time dragging and dropping the same scripts into the inspector or calling GetComponent a hundred times! In this video, I show you how to build a Master Referencer Script, a single source of truth that manages every reference in your game. Whether you’re dealing with "Spaghetti Code" or just tired of broken references when you change your scene hierarchy, this Referencer pattern will make your architecture cleaner, faster, and much easier to debug. If this helped you clean up your project, make sure to Subscribe for more game dev architecture tips. Link to my game (Fractured Psyche) : https://batpan.itch.io/fractured-psyche Chapters: 00:00 Intro 00:32 Explanation and Examples 04:24 Make Referencer 07:49 The Best Way Possible to Use the Referencer 12:57 What We Created 13:16 Outro #GameDev #Unity #CSharp #Godot #CleanCode #GameProgramming #ReferencerScript #IndieDev