• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

TOYOTA CELICA GT-S/T-SPORT (2ZZ Naturally Aspirated only) скачать в хорошем качестве

TOYOTA CELICA GT-S/T-SPORT (2ZZ Naturally Aspirated only) 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
TOYOTA CELICA GT-S/T-SPORT (2ZZ Naturally Aspirated only)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: TOYOTA CELICA GT-S/T-SPORT (2ZZ Naturally Aspirated only) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно TOYOTA CELICA GT-S/T-SPORT (2ZZ Naturally Aspirated only) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон TOYOTA CELICA GT-S/T-SPORT (2ZZ Naturally Aspirated only) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



TOYOTA CELICA GT-S/T-SPORT (2ZZ Naturally Aspirated only)

PLEASE READ THIS Help me reach 1000 Patrons and I will do a FACE REVEAL! Also, bear in mind girls do love cars too, so you might see something you don't expect! Become a Patron here! See what other benefits you can get!   / hayaidemon   In July 1999, Toyota began production of the seventh-generation Celica. It closely resembled the XYR concept with the exception of the front bumper and rear spoiler, while omitting the previously available coupe body style. The 2000 model year Celica was an element of Toyota Project Genesis, an effort to bring younger buyers to the marque in the United States. Toyota took time to lighten the car and lower cost wherever possible. Power window and door lock controls were placed in the center console so only 1 set was necessary for both doors. Initial sunroofs were made of polymer plastic instead of the traditional glass. This generation was assembled by Kanto Auto Works at its Higashi-Fuji plant in Susono, Shizuoka Prefecture, Japan. The Celica came in two different models. The ZZT230 was powered by a relatively economical 1.8 L 4-cylinder 140 hp (104 kW) 1ZZ-FE engine and the ZZT231 powered by a higher-performance 1.8 L 4-cylinder 192 hp (143 kW) (in Europe and Japan) 2ZZ-GE version, co-developed with Yamaha, the latter featuring a two-step variable valve lift control in conjunction with its variable valve timing. In 2004, CNNMoney.com rated the Celica as one of the best cars to purchase for fuel economy. The GT was powered by the 1ZZ-FE rated at 140 bhp (104 kW; 142 PS) at 6400 rpm and 125 lb·ft (169 N·m) of torque at 4200 rpm. It uses Toyota’s VVT-i (Variable Valve Timing with intelligence) system which modulated the intake cam phase angle to increase torque and horsepower throughout the rev range. This is a similar engine used on the Matrix, Corolla, and MR2 Spyder. Transmission choices comprised a five-speed manual or four-speed automatic. The GT has standard front disc brakes and rear drum brakes, 195/60/15 with standard wheel covers or optional alloy wheels. The GT-S was powered by the 2ZZ-GE engine rated at 180 bhp (134 kW; 182 PS) at 7600 rpm and 133 lb·ft (180 N·m) torque at 6800 rpm. The engine featured Toyota’s VVTL-i (Variable Valve Timing and Lift control with intelligence). A second stage valve lift control for intake was added to the variable intake cam phase timing. Variants of this engine were offered in the Matrix XRS, Corolla XRS and the Lotus Elise (with a Lotus ECU which added 10 bhp). Buyers had the option of a four-speed automatic with shift buttons on the steering wheel, or a six-speed manual. The base tire size was 205/55/15 but the optional size offered was 205/50/16. The tire upgrade was merely US$42 so most GT-S models had the optional wheels and tires. All GT-S models had four-wheel disc brakes and metal pedals. Manual transmission shifters and all steering wheels were upgraded to leather. Liftback cargo covers were standard along with fog lights for models without the "Action Package". Exporting of the Celica ceased in July 2005. However until mid-May, customers could still order one, although it was advised they took action before that time ended. The last Celica was rolled off production line on 21 April 2006, after 36 years and seven generations. In its last year, the Celica was only officially sold in Japan. There has been no direct successor to the Celica.

Comments
  • Toyota Celica TRD 6 лет назад
    Toyota Celica TRD
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Вот почему Прибалтика войдёт в состав России! 12 часов назад
    Вот почему Прибалтика войдёт в состав России!
    Опубликовано: 12 часов назад
  • Обзор Toyota Celica VVTL-i 190 T-Sport | Бюджетная Honda Integra DC5? 3 года назад
    Обзор Toyota Celica VVTL-i 190 T-Sport | Бюджетная Honda Integra DC5?
    Опубликовано: 3 года назад
  • 🔥 SEMA CRUISE 2025 | EPIC Lineup of Custom Cars & Trucks Roll Out from Las Vegas Convention Center4K 8 дней назад
    🔥 SEMA CRUISE 2025 | EPIC Lineup of Custom Cars & Trucks Roll Out from Las Vegas Convention Center4K
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Toyota Supra: что она может в 2025-м? 3 недели назад
    Toyota Supra: что она может в 2025-м?
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Крутящий Момент vs Мощность - самое Наглядное объяснение на LEGO! Момент vs Лошадиные силы 2 месяца назад
    Крутящий Момент vs Мощность - самое Наглядное объяснение на LEGO! Момент vs Лошадиные силы
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Top 5 Toyota Celica Builds On YouTube//Part 2 5 лет назад
    Top 5 Toyota Celica Builds On YouTube//Part 2
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Toyota's Valve lift VVTL-I explained on 2ZZ-GE engine 8 лет назад
    Toyota's Valve lift VVTL-I explained on 2ZZ-GE engine
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Toyota Celica from Artem Rudenko 10 лет назад
    Toyota Celica from Artem Rudenko
    Опубликовано: 10 лет назад
  • 2000 Celica GT 1zz-fe Engine Rebuild and Turbo install, Low Budget Custom Build on the Cheap! 8 лет назад
    2000 Celica GT 1zz-fe Engine Rebuild and Turbo install, Low Budget Custom Build on the Cheap!
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Эпичный провал Chery: пытались как Range Rover, вышло иначе! 1 день назад
    Эпичный провал Chery: пытались как Range Rover, вышло иначе!
    Опубликовано: 1 день назад
  • Обзор Toyota Celica Coupe Ричарда Хаммонда (2001) 8 лет назад
    Обзор Toyota Celica Coupe Ричарда Хаммонда (2001)
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Modified Toyota Celica TRD with Lamborghini Doors 4 года назад
    Modified Toyota Celica TRD with Lamborghini Doors
    Опубликовано: 4 года назад
  • Unleashing The Beast: Turbocharged Toyota Celica T23 with 500 Horsepower! 9 лет назад
    Unleashing The Beast: Turbocharged Toyota Celica T23 with 500 Horsepower!
    Опубликовано: 9 лет назад
  • 2000 Toyota Celica GT-S 7 лет назад
    2000 Toyota Celica GT-S
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Toyota Celica GTS Test Drive/Review!  2ZZ-GE 6-Speed, 11k Miles 2 года назад
    Toyota Celica GTS Test Drive/Review! 2ZZ-GE 6-Speed, 11k Miles
    Опубликовано: 2 года назад
  • Заслуживает ли MK7 Celica ненависти? 2 года назад
    Заслуживает ли MK7 Celica ненависти?
    Опубликовано: 2 года назад
  • MITCH DORE | 00-05 Toyota Celica GT/GT-S BUYER'S Guide 5 лет назад
    MITCH DORE | 00-05 Toyota Celica GT/GT-S BUYER'S Guide
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Celica Club Cheltenham Prescott Meet 2016, Part 2 (Gen 7's) 9 лет назад
    Celica Club Cheltenham Prescott Meet 2016, Part 2 (Gen 7's)
    Опубликовано: 9 лет назад
  • TOYOTA CELICA 9 лет назад
    TOYOTA CELICA
    Опубликовано: 9 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5