У нас вы можете посмотреть бесплатно A Hybrid Approach for Integration или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Michaela Mora, President of Relevant Insights, shares her case study with Blockbuster, which laid the foundation for a hybrid approach to market research that combines methods and both internal and external teams for the best intelligence to drive business impact. Michaela walks through that example in detail, outlining all of the research from quant and qual, market segmentation, brand positioning, Maxdiff, and more. Subscribe to our YouTube channel for regular video updates: (link) Time stamps: 0:01 The Touchpoints that Drive Consideration 0:45 The Hybrid Model 1:30 The Blockbuster Case Study 2:11 Clear Business Outcome 2:40 A Small Army of External Partners 2:53 The Research for Blockbuster #MarketResearch #MarketResearchTrends #InsightsForBusiness #AIMarketResearch #B2CMarketResearch