• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How Can Pharma Make the Shift from Product Centricity to Customer Centricity? скачать в хорошем качестве

How Can Pharma Make the Shift from Product Centricity to Customer Centricity? 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How Can Pharma Make the Shift from Product Centricity to Customer Centricity?
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How Can Pharma Make the Shift from Product Centricity to Customer Centricity? в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How Can Pharma Make the Shift from Product Centricity to Customer Centricity? или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How Can Pharma Make the Shift from Product Centricity to Customer Centricity? в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How Can Pharma Make the Shift from Product Centricity to Customer Centricity?

The customer is the one who buys a product from us. In pharmaceutical selling, the customer is not always the end user, but it can be a distributor or an intermediary (pharmacy). We have often heard that pharma marketing has to shift from Product to Customer. What does this mean? This means that our job is to understand what our customers need and how they use products. We have to know their needs and wants, so we can provide them with solutions. This will help us develop new products and services that meet the needs and wants of our customers. Only then will customers engage with our brands and companies. In increasingly crowded drug markets like India, a strong clinical profile for the product is no longer enough to ensure a distinctive launch. Products cease to become differentiators. To be successful, pharma companies need to launch not only products but also experiences. Yet, pharma business leaders are still hesitant to shift from product-centricity to customer-centricity - how do we enable this?

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5