• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Full DIY guide 1.8t forged connecting rods upgrade for Audi TT Mk1 8N & 1.8t Maxpeeding rods review скачать в хорошем качестве

Full DIY guide 1.8t forged connecting rods upgrade for Audi TT Mk1 8N & 1.8t Maxpeeding rods review 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Full DIY guide 1.8t forged connecting rods upgrade for Audi TT Mk1 8N & 1.8t Maxpeeding rods review
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Full DIY guide 1.8t forged connecting rods upgrade for Audi TT Mk1 8N & 1.8t Maxpeeding rods review в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Full DIY guide 1.8t forged connecting rods upgrade for Audi TT Mk1 8N & 1.8t Maxpeeding rods review или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Full DIY guide 1.8t forged connecting rods upgrade for Audi TT Mk1 8N & 1.8t Maxpeeding rods review в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Full DIY guide 1.8t forged connecting rods upgrade for Audi TT Mk1 8N & 1.8t Maxpeeding rods review

Next steps on the Desert Green Pearl Audi TT Mk1 restoration is the detailed step by step guide to removing the cylinder head and OEM rods to upgrade Maxspeeding forged conrods. I give tips and tricks throughout to ensure you have a smooth install. Remember: T45 TORX for that bloody oil pump sprocket bolt!!! 0:29 First is unboxing the Maxpeeding Rods and & ACL Race bearings. They appear to be packaged well and of decent enough quality. You can see they’re machined nicely without and visible imperfections. Many people on the S3, TT and A4 B5 forums run these rods. A quick review on the Maxpeeding rods for 1.8t are that they seem pretty solid and only a good proper run will tell if they hold up well or not. So far - they look, feel and fit really nicely. 3:31 Removing 1.8t head bolts. This is done in a specific pattern which is displayed as a screenshot from Elsawin. Loosening the bolts in this order ensures an even removal of the cylinder head. Make sure you’re using the proper tool for this (not a torx bit) which is a 10mm PolyDrive or M10 ribe extended bit. https://www.tetools.com/m10-ribe-1-2-... 5:35 Before removing 1.8t timing belt it’s good practice to mark it up at the timing notches. I’ll transfer these marks over to the replacement belt. 6:24 Removing the cylinder head. Once all bolts and timing belt is removed is pretty easy. Just make sure your path to where you’re going to rest the head is clear as it’s quite heavy and you don’t want to risk dropping it. 7:16 Removing 1.8t conrods and pistons. This is the good bit! Finally the block is stripped down enough to access the connecting rod / piston assembly. First on the list is a quick clean up before removal. I like to use a plastic handled tool (can be wood too) to help push the hardware out of the cylinder. They won’t automatically fall out when the block is upside down because the piston rings keep them in place. 9:32 Upgrading Audi TT conrods to Maxpeeding forged rods – trying to be as detailed and possible and giving you some nice close ups of the hardware. 11:55 1.8t big end bearing tang direction. It's important to note – make sure you install the rods the right way. The tangs on the 1.8t should always face toward the inlet manifold side (the side where the piston has the flat section). 13:16 Piston wire lock installation tips and tricks. I give some tips and tricks for installing the1.8t wrist pin circlip / wire locks. This can be tricky! Take your time to make sure you don’t lose any of the wire locks. 15:37 Clocking 1.8t piston rings 16:08 Woohoo! Installing the Maxpeeding conrods into 1.8t BAM engine. The ring compressor tool I’m using isn’t the best one but when used carefully it works quite well. Just make sure to be careful on tightening the tool around the piston rings and ensure you tap the sides down first before attempting to push the piston back into the bore. 20:00 Removing 1.8t oil pump gives you easy access to cylinder 1. 25:07 Maxpeeding rods ARP2000 bolt torque spec is 50ft/lb 26:00 1.8t Oil pump torque spec is 15Nm Now all I have to do is wait for the head gasket kit to arrive before building the engine back up again! Looking forward to the next update and thanks for watching. Ian   / auditt3.6  

Comments
  • Complete 1.8t 20V Engine Rebuild ~ Forged Internals and BIG TURBO 3 года назад
    Complete 1.8t 20V Engine Rebuild ~ Forged Internals and BIG TURBO
    Опубликовано: 3 года назад
  • MaXpeedingRods - MACHINING PRECISION CHECK - Do the BUDGET CONNECTING RODS measure up? 4 года назад
    MaXpeedingRods - MACHINING PRECISION CHECK - Do the BUDGET CONNECTING RODS measure up?
    Опубликовано: 4 года назад
  • Audi TT Mk1 1.8t head and timing belt install and manifolds walkthrough. TT 8N Roadster restoration 3 года назад
    Audi TT Mk1 1.8t head and timing belt install and manifolds walkthrough. TT 8N Roadster restoration
    Опубликовано: 3 года назад
  • ⚡️ Удар «Кинжалами» по Киеву || Срочный вылет Зеленского из страны 7 часов назад
    ⚡️ Удар «Кинжалами» по Киеву || Срочный вылет Зеленского из страны
    Опубликовано: 7 часов назад
  • ДАЗА КТО?! ..700HP MK1 TT SLEEPER против 700HP MK3 TTRS 1 год назад
    ДАЗА КТО?! ..700HP MK1 TT SLEEPER против 700HP MK3 TTRS
    Опубликовано: 1 год назад
  • Putting pistons in a VW/Audi 1.8T engine 5 лет назад
    Putting pistons in a VW/Audi 1.8T engine
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 20v 1.8t Valvetrain Overhaul || Mk1 Audi TT quattro 1 год назад
    20v 1.8t Valvetrain Overhaul || Mk1 Audi TT quattro
    Опубликовано: 1 год назад
  • Сборка двигателя VW 1.8t 20v, разборка головки блока цилиндров и выводы. 6 лет назад
    Сборка двигателя VW 1.8t 20v, разборка головки блока цилиндров и выводы.
    Опубликовано: 6 лет назад
  • MK1 Audi TT Quattro Project: Grams Intake Manifold Install 2 года назад
    MK1 Audi TT Quattro Project: Grams Intake Manifold Install
    Опубликовано: 2 года назад
  • 1.8T Big Turbo Audi TT тестируется на динамометре с помощью Haltech Elite 4 года назад
    1.8T Big Turbo Audi TT тестируется на динамометре с помощью Haltech Elite
    Опубликовано: 4 года назад
  • Сборка двигателя VW 1.8t 20v, сборка поршня/шатуна и установка колец. 6 лет назад
    Сборка двигателя VW 1.8t 20v, сборка поршня/шатуна и установка колец.
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Audi TT K04 turbo swap 5 лет назад
    Audi TT K04 turbo swap
    Опубликовано: 5 лет назад
  • VW 1.8t 20v engine build, head porting, exhaust ports. 6 лет назад
    VW 1.8t 20v engine build, head porting, exhaust ports.
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Срочно! Фронт трещит по швам: солдаты ВСУ отказываются воевать  Куда продвигается Россия 3 часа назад
    Срочно! Фронт трещит по швам: солдаты ВСУ отказываются воевать Куда продвигается Россия
    Опубликовано: 3 часа назад
  • Unbelievable Car Wreck Rebuild | Full Restoration from Total Damage to Brand New Look 7 дней назад
    Unbelievable Car Wreck Rebuild | Full Restoration from Total Damage to Brand New Look
    Опубликовано: 7 дней назад
  • 1.8t Mk2 Golf 20vt AGU Engine Build With Forged Rods 7 лет назад
    1.8t Mk2 Golf 20vt AGU Engine Build With Forged Rods
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Setting...PISTON RING GAP!!  //  1.8T STROKER ENGINE BUILD 5 лет назад
    Setting...PISTON RING GAP!! // 1.8T STROKER ENGINE BUILD
    Опубликовано: 5 лет назад
  • VW MK4 1.8t Big Turbo GT2871R Part 1 6 лет назад
    VW MK4 1.8t Big Turbo GT2871R Part 1
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Audi TT 8N 1.8T - Air condition and cooling rebuild 2 года назад
    Audi TT 8N 1.8T - Air condition and cooling rebuild
    Опубликовано: 2 года назад
  • Подробное руководство по установке ColorMFA для Audi TT Mk1 8N. Руководство по установке ColourMFA. 3 года назад
    Подробное руководство по установке ColorMFA для Audi TT Mk1 8N. Руководство по установке ColourMFA.
    Опубликовано: 3 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5