• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to Choose a GM Axle for Your Performance Car скачать в хорошем качестве

How to Choose a GM Axle for Your Performance Car 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to Choose a GM Axle for Your Performance Car
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to Choose a GM Axle for Your Performance Car в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Choose a GM Axle for Your Performance Car или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to Choose a GM Axle for Your Performance Car в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to Choose a GM Axle for Your Performance Car

This video features an impromtu inverview with Brian Trick, who has been building solid rear axles primarily for GM cars for 27 years for performance applications. We discuss the differences between the most widely used rear axles in GM cars, such as the corporate 8.2" 10 bolt, corporate 8.5" 10 bolt, the Oldsmobile O-type 12 bolt, and the venerated 8-7/8" Chevrolet 12 bolt. He also compares the 12 bolt to using a Ford 9". This information should help you decide which housing is the best for your individual application, so you can get the most from your build without wasting money. He gets into some detail about things such as the difference between weld on axle housing ends for Chevy 12 bolts versus C-clip eliminator kits, as well as which internal parts he prefers and why. Although we don't discuss the GM 7.5" or 7-5/8" axles that came stock in most 1978 through 1988 rear wheel drive G-bodies (Cutlass, Monte Carlo, Grand Prix, Regal, etc) I belive most performance enthusiasts know they're not an axle worth spending money on to improve. I have personally broken two 7.5" axles in a 1984 Cutlass with a 350 Olds that ran mid-14's in the quarter mile. One of them was an open rear end, and the spider gears exploded from doing excessive one wheeled burnouts. The other one fractured the factory 3.73:1 pinion gear. My rear end is going into my 1971 Cutlass S behind a 550-580HP 482 cubic inch big block olds with ported Speedmaster Olds aluminum heads and a 605"/.609" lift hydraulic roller camshaft. The car will be a street car that I occaisionally drag race, and I want the car to corner well too (it already has 18" rims and tires). Here is the parts list for my axle: Chevrolet 12 bolt housing Moser Engineering 7900 Axle Housing Ends Moser Engineering bolt on bearing retainer plates Timken SET20 (Ford) tapered roller bearings Motive Gear 3:42:1 ring & pinion Eaton TrueTrac limites slip differential Moser Engineering 33 spline axles Strange Chromooly 1350 steel pinion Yoke U1601 Oldsmobile W27 aluminum differential cover for Chevy 12 bolt P/N SU3806T Energy Suspension Polyeurethane bushings Video explaining the Eaton TrueTrac posi unit:    • Exploded View - Inside the Eaton TrueTrac ...  

Comments
  • Oldsmobile Part 8 - Converting the 10 bolt rear end to Posi with new gears - Part 2 4 года назад
    Oldsmobile Part 8 - Converting the 10 bolt rear end to Posi with new gears - Part 2
    Опубликовано: 4 года назад
  • GM 12-Bolt rear diff UPGRADE: Positraction and gear swap | Hagerty DIY 6 лет назад
    GM 12-Bolt rear diff UPGRADE: Positraction and gear swap | Hagerty DIY
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Парадокс ригеля и стропил 1 год назад
    Парадокс ригеля и стропил
    Опубликовано: 1 год назад
  • Full axle rebuild for a GM 10 bolt to handle over 500 horsepower 5 лет назад
    Full axle rebuild for a GM 10 bolt to handle over 500 horsepower
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Мы купили САМЫЕ ДЕШЕВЫЕ двигатели Chevy на Amazon... 4 недели назад
    Мы купили САМЫЕ ДЕШЕВЫЕ двигатели Chevy на Amazon...
    Опубликовано: 4 недели назад
  • Rebuild a Chevy 12 Bolt Like a Pro 1 год назад
    Rebuild a Chevy 12 Bolt Like a Pro
    Опубликовано: 1 год назад
  • Спасти сбережения в третью мировую.. Почему выживать становится всё сложнее? || Дмитрий Потапенко* 11 часов назад
    Спасти сбережения в третью мировую.. Почему выживать становится всё сложнее? || Дмитрий Потапенко*
    Опубликовано: 11 часов назад
  • How to- Narrow / Shorten a Ford Explorer 8.8 4 года назад
    How to- Narrow / Shorten a Ford Explorer 8.8" Rear Axle - LS Swap S10 Project.
    Опубликовано: 4 года назад
  • Побег из России / Путин всех обманул / Соловьёв в бешенстве / Секс-скандал в Москве 8 часов назад
    Побег из России / Путин всех обманул / Соловьёв в бешенстве / Секс-скандал в Москве
    Опубликовано: 8 часов назад
  • Installing a Winters Performance quick change rear end in the C1 Chevelle! - fixing bent axle tube 1 год назад
    Installing a Winters Performance quick change rear end in the C1 Chevelle! - fixing bent axle tube
    Опубликовано: 1 год назад
  • Будет ли он ездить после 25 лет забвения??? - Реставрация Peterbilt 359, часть 2 2 недели назад
    Будет ли он ездить после 25 лет забвения??? - Реставрация Peterbilt 359, часть 2
    Опубликовано: 2 недели назад
  • #Чп-53 CHANGAN без слез не взглянешь. 9 месяцев назад
    #Чп-53 CHANGAN без слез не взглянешь.
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Французы ЗАБУЛЛИЛИ русских, выдвинув целую бронетанковую бригаду 4 часа назад
    Французы ЗАБУЛЛИЛИ русских, выдвинув целую бронетанковую бригаду
    Опубликовано: 4 часа назад
  • Комплекты для переоборудования задних дисковых тормозов Ford 9 дюймов и 8 дюймов с болтовым крепл... 5 лет назад
    Комплекты для переоборудования задних дисковых тормозов Ford 9 дюймов и 8 дюймов с болтовым крепл...
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Rebuilding GM 8.5” 10 Bolt to Hold 650+ HP | S1: EP9 5 лет назад
    Rebuilding GM 8.5” 10 Bolt to Hold 650+ HP | S1: EP9
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Раскрываем тайну 12-болтовой конструкции задней подвески — Horsepower S4, E11 2 года назад
    Раскрываем тайну 12-болтовой конструкции задней подвески — Horsepower S4, E11
    Опубликовано: 2 года назад
  • Budget Turbo Truck: Episode 6- GM 9.5 12 Bolt Diff Install 2 года назад
    Budget Turbo Truck: Episode 6- GM 9.5 12 Bolt Diff Install
    Опубликовано: 2 года назад
  • Gear Ratios 101: What's better? 3.73 or 4.10? | A Simple Breakdown w/ Driving Examples 6 месяцев назад
    Gear Ratios 101: What's better? 3.73 or 4.10? | A Simple Breakdown w/ Driving Examples
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Топ 5 абсурдных законов, по которым вас могут посадить 12 часов назад
    Топ 5 абсурдных законов, по которым вас могут посадить
    Опубликовано: 12 часов назад
  • Which Traction Device is Right for You? 5 лет назад
    Which Traction Device is Right for You?
    Опубликовано: 5 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5