• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Why Students Give Up | Learned Non-Use + Constraint-Induced Movement Therapy after Stroke скачать в хорошем качестве

Why Students Give Up | Learned Non-Use + Constraint-Induced Movement Therapy after Stroke 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Why Students Give Up | Learned Non-Use + Constraint-Induced Movement Therapy after Stroke
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Why Students Give Up | Learned Non-Use + Constraint-Induced Movement Therapy after Stroke в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Why Students Give Up | Learned Non-Use + Constraint-Induced Movement Therapy after Stroke или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Why Students Give Up | Learned Non-Use + Constraint-Induced Movement Therapy after Stroke в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Why Students Give Up | Learned Non-Use + Constraint-Induced Movement Therapy after Stroke

Why Do We Give Up Too Soon? What if the biggest barrier to learning isn't ability, but the stories we tell ourselves? What if students who say "I'm just not a math person" or "I can't write" are experiencing something remarkably similar to stroke patients who stop using a perfectly functional limb? This isn't about motivation or mindset platitudes. This is about a fascinating neurological phenomenon called learned non-use that reveals something profound about human learning. When stroke patients lose motor function, researchers discovered that many retain the physical capacity to move — they simply learn not to try. The struggle becomes so associated with failure that the brain essentially writes off entire capabilities as "offline." But here's the remarkable part: with the right approach, those "lost" abilities can come back online. The implications for education are staggering. How many of our students have functioning intellectual "limbs" that they've simply learned not to use? How many have mistaken early difficulties for permanent limitations? In this installment of "From Theory to Practice", I examine Kwakkel's groundbreaking research on Constraint-Induced Movement Therapy after stroke, exploring how the science of neural recovery challenges everything we think we know about learning limitations. Kwakkel, G., Veerbeek, J. M., van Wegen, E. E., & Wolf, S. L. (2015) | Constraint-induced movement therapy after stroke. The Lancet Neurology, 14(2), 224-234 Here's what you'll learn: -- Why the "just do it" approach fails both stroke patients and struggling students — and what works instead -- How learned non-use creates artificial boundaries in learning that feel permanent ... but aren't -- The critical difference between early difficulties and innate limitations —and why we confuse them -- A gradual intervention strategy that helps learners reclaim abilities they thought were lost -- Real applications for helping students move beyond their self-imposed learning constraints Give it a watch, and let me know what you think. And, as always, if you have any peers or colleagues who may be interested in this topic, I encourage you to forward this video to them. Check us out at: www.lmeglobal.net This week's article: Kwakkel, G., Veerbeek, J. M., van Wegen, E. E., & Wolf, S. L. (2015). Constraint-induced movement therapy after stroke. The Lancet Neurology, 14(2), 224-234. --- Dr. Jared Cooney Horvath (PhD, MEd) is a neuroscientist, educator, and author of the new best-selling book 'Stop Talking, Start Influencing: 12 Insights from Brain Science to Make Your Message Stick'. He has conducted research and lectured at Harvard University, Harvard Medical School, the University of Melbourne, and over 200 schools internationally. He currently serves as Director of LME Global: a team dedicated to bringing the latest brain and behavioral research to teachers, students, and parents alike.

Comments
  • No, The Learner Doesn't Always Know Best | EdTech's Big Mistake 8 дней назад
    No, The Learner Doesn't Always Know Best | EdTech's Big Mistake
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Patient Benefits From New Program at Mary Free Bed 9 лет назад
    Patient Benefits From New Program at Mary Free Bed
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Understanding Learned Non-Use After Stroke 1 год назад
    Understanding Learned Non-Use After Stroke
    Опубликовано: 1 год назад
  • What We Get WRONG About Self-Control! (Hint: You Don't Have It … Sometimes) 1 год назад
    What We Get WRONG About Self-Control! (Hint: You Don't Have It … Sometimes)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Your Brain, Your Life | Jared Horvath | TEDxYouth@ReddamHouse 7 лет назад
    Your Brain, Your Life | Jared Horvath | TEDxYouth@ReddamHouse
    Опубликовано: 7 лет назад
  • CiMT | CONSTRAINT iNDUCED MOVEMENT THERAPY | JOHN’S JOURNEY 4 года назад
    CiMT | CONSTRAINT iNDUCED MOVEMENT THERAPY | JOHN’S JOURNEY
    Опубликовано: 4 года назад
  • Экспрессивная афазия – Сара Скотт – подросток, переживший инсульт 15 лет назад
    Экспрессивная афазия – Сара Скотт – подросток, переживший инсульт
    Опубликовано: 15 лет назад
  • How to Get Back to Driving After Stroke 2 года назад
    How to Get Back to Driving After Stroke
    Опубликовано: 2 года назад
  • All People Learn The Same Way | The Most Unnecessarily Controversial Statement 1 год назад
    All People Learn The Same Way | The Most Unnecessarily Controversial Statement
    Опубликовано: 1 год назад
  • Три уровня аутизма, объясненные психологом 7 месяцев назад
    Три уровня аутизма, объясненные психологом
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Caleb's Story | Constraint Induced Movement Therapy (CIMT) 9 лет назад
    Caleb's Story | Constraint Induced Movement Therapy (CIMT)
    Опубликовано: 9 лет назад
  • ВВЕДЕНИЕ В CIMT: ТЕРАПИЯ ДВИЖЕНИЯМИ, ВЫЗВАННЫМИ ОГРАНИЧЕНИЯМИ. 4 года назад
    ВВЕДЕНИЕ В CIMT: ТЕРАПИЯ ДВИЖЕНИЯМИ, ВЫЗВАННЫМИ ОГРАНИЧЕНИЯМИ.
    Опубликовано: 4 года назад
  • Occupational Therapy restores arm function after stroke 9 лет назад
    Occupational Therapy restores arm function after stroke
    Опубликовано: 9 лет назад
  • 1. Introduction to the Human Brain 4 года назад
    1. Introduction to the Human Brain
    Опубликовано: 4 года назад
  • Почему простые числа образуют эти спирали? | Теорема Дирихле и пи-аппроксимации 6 лет назад
    Почему простые числа образуют эти спирали? | Теорема Дирихле и пи-аппроксимации
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Constraint Induced Aphasia Therapy 10 лет назад
    Constraint Induced Aphasia Therapy
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Device to help stroke patients recover hand movement 9 лет назад
    Device to help stroke patients recover hand movement
    Опубликовано: 9 лет назад
  • CIMT FOR HAND RECOVERY AFTER STROKE 3 года назад
    CIMT FOR HAND RECOVERY AFTER STROKE
    Опубликовано: 3 года назад
  • Occupational Therapy Scope of Practice 2 года назад
    Occupational Therapy Scope of Practice
    Опубликовано: 2 года назад
  • Stroke Rehabilitation: Use of electrical stimulation to help arm and hand recovery 6 лет назад
    Stroke Rehabilitation: Use of electrical stimulation to help arm and hand recovery
    Опубликовано: 6 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5